csütörtök, január 7

Hülyeség

Tisszinek ajtaja elé felkerült a függönye aztán csak-csak, de leültem megvarrni az ablakaira is.
Megvarrtam a hosszut, az erkélyajtaja elé, majd a 4 rövidebbet az ablakaira, de hogy....utobbiak csak 130 cm magasak kb. Karnis és ablaka elötti polc távolsága 120 cm. Ablak alatt elektromos fütötest, nagyon forro tud lenni.

Egyik 5 m-es gurigábol lett a kb 2,4 m magas függönye maradékbol 1 rövid.
A másik 5 m-es guriga valahol középtájon belül koszos volt, de levagdostam a 3 rövid függönyt belöle.
Megvarrtam a hosszut aztán zsinorban a 4 kicsit.
A koszos kicsit bevágtam mosogépbe.
Hosszut kivasaltam, mire végére értem, rájöttem felül szinére hajtottam vissza.
Jo akkor lebontom, s elkezdtem huzni de rájöttem akkor vasalhatom ujra, na nem! Majd mosáskor.
A 3. rövid vasalásakor kiderült az elsö guriga maradékát varrtam meg, joval rövidebb mint az elözöek, aztán szépen meg is találtam a szegetlen függönyt szék mellett varrogépnél.

Dani feltette a hosszut -senki nem vette észre eddig forditva van varrva felül- s a 2 kész rövidet.
Az anyagdarab helyett megvarrtam a hiányzot, a 4. is megszáradt, ezeket is kivasaltam, Dani a 3.-al fel az emeletre, majd jött is vissza, hogy Tisszi nem akarja tul logjon a polcon.
Megmagyaráztam, akkor nem tud polcra virágot tenni, Dani ujra fel, majd le. De nem akar virágot tenni. Megjelent Tisszi, mondtam neki is, hogy ugy nem jo... -gondolatban meg, hogy nincs az az Isten, hogy én levagdossam a k.... függönyöket s ujra varrjam! - aztán belelegyezett Tisszi, jo igy, Dani ismét fel. Aztán az utolsoval ismét.
Most már csak az a kérdés, akar-e Tisszi tényleg az ágya köré is függönyt? Remélem nem.

Chris karnisa még mindig nincs felrakva, pedig oda is kell függönyt varrnom, az fekete.
Nappaliba fent van már a karnis... Mondtam már utálok függönyöket varrni?:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése