vasárnap, január 24

Hmmm...

Igy segitsen az ember... problémája van karnison tépi egyik madár a másikat is meg magát, nem éri el a karnist erre az ember javasolja költöztesse fel karnist mennyezetre ne tudjanak rámenni, akkor elege van. Hát legyen :(

Mivel nagyon nem hagyományos gyereket nevelek, ki kellett (és kell is mai napig) kerülni amit lehetett, megszoktam hogy probálni ugy alkitani az életterünket, müködni tudjunk. Ma még sem tudtunk müködni, Chrisnek rohama volt, repültek a butorok. Valami határa azért szokott lenni, nem hozzám vágta öket bár rám volt dühös. De megmondtam egy ujjal hozzám nyul, akkor költözik innen. Ugy ahogy müködik a határ, ma csak bokámhoz pattant a szék, multkor egy kartondobozos kilo sot vágott combomhoz. Azt is beigérte már megver, megöl... Nem tudom meddig birom, néha nagyon ugy érzem már nem sokáig. Csak ugye ha meg nem lakhatna itt, akkor hová züllene? Nagyon várom már felnöjjön és elhuzza innen a csikot, végre nyugalomban élhesünk, pontosabban Tisszivel várjuk, Dani lesz..ja, Ö kinyalja a v....., megveszi amit kikövetel ne legyen konfliktus. Tisszivel is van persze néha némi tini-atrocitás, de az semmiség, maximálisan kezelhetö, benne van a pakliban.
Nekem is legem van, nagyon :(

2 megjegyzés:

  1. Huh, te jó ég! Ezt nem gondoltam volna.
    Úgy látszik a férfiak már csak ilyenek, Laci is inkább engedékeny volt kis korukban, csak ne legyen konfliktus, én voltam a szigorú, tőlem ki is kaptak. Máig azt gondolom, hogy ha egyedül nevelem őket, jobban boldogultam volna Ákossal, mert én következetes lettem volna.
    Azért ilyen szerencsére nincs, ők egyáltalán nem követelőznek.

    VálaszTörlés
  2. "Máig azt gondolom, hogy ha egyedül nevelem őket, jobban boldogultam volna....mert én következetes lettem volna" Igy gondolom én is:(

    VálaszTörlés