péntek, január 22

Mindent meg tudok magyarázni,

legfeljebb nincs igazam.
Most éppen a bulgurt:)
Vettem napokban, 1 kg volt 37 skr, az kb 950 ft (fogalmam sincs mennyibe kerül otthon, de mivel itt többnyire drágább minden maradok ennél az árnál mint kb reális) 1 kilo krumpli 7 és 9 valamennyi között volt, mondjuk 8kr az az 200 ft, ezt se tudom mennyi otthon, olyan emlékem van, hogy néhányszor elszörnyedtem az áron.
A kilo bulgurt megszámoltam, 12 dl, vegyünk 2 éhes kamaszos családot s legyen a fele, 6 dl, kb 475 ft ugy mennyiségben 2 kilo krumpli elmegy kb azonos éhség/száj viszonylatban, az az 400 ft.
Akkor 75 ft extráért van bulgur változatosságként és joval egészségesebb is mint a burgonya.

Megmagyaráztam:))) Lehet helyesbiteni árakat, mennyit tévedtem el ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése