csütörtök, november 12

Pihenek

Tegnap már sikitottam és bögtem volna a fáradtságtol de ugye egyiket sem tettem, csak jol beszoltam Daninak. Mert.. mert Chris tegnap megint nem ment suliba s miért is? Itt aludt a barátja igy féléjszakát nyilván nem aludtak, én már rég megmondtam oks az ittalvás ha nincs másnap suli, de Apa mindent megenged, én meg a fekete bárány vagyok, a gonosz aki tilt akit utálni is kell. Danit ugye ne utálja, mindent ráhagy. Megbeszoltam mert már vagy egy tucatszor szoltam vigye fel elöszobábol a tiszta ruháit, hazajövetel ota ott van. Ma is ott van. Meg hogy a konténerbe vigye el papirokat, müanyagot... már nem a konyhában van, -ahol mellesleg ettöl asztalhoz se fért már oda leülni- mivel tegnap kitettem zacskokat a lépcsöre. Ma is ott vannak. Stb...
Én elpakolok, itt-ott végre alakul valami erre teleb....., elegem van!
Aztán tegnap -meg akartam várni az uj kalit megérkezzen, de nem jön- szoval már nem birtam tovább s az összes kalitkát nagytakaritottam, közben konyhában is nagytakaritottam, mert ugye ami itthon várt arra nem elég a sima takaritás.
No de, Bp-en is takaritottam, ablakot pucoltam, mostam sokat, a folyoson tapétát letéptem, üvegszálast felragasztottam, festettem, plafont is, ajtokereteket és ajtokat suroltam tisztára aztán festettem, csak 6 -ot, 2,5 (fél mert a bejárati ajtot cska belül kellene) még vár. De nagyon jo volt otthon a nyugi:)
A madarakra is most több idö kell, Lili ha nem kapja meg az adagját akkor figyelj-rám-ot játszik csibészkedik. Itt van uj kis Totte, neki is kell külön idö, közben Molli is rajtam többnyire. Kecskéknek is ki kell repülniük magukat. Tegnap a 4 kicsit egyszerre kiengedtem, de ez olyan konyharuha közelben legyen, ha balhé lenne, állok mint a 100-as szög s figyelek.
Közben állandoan mosok, a mosogép meg hol nyikorog, hol nem, frászt hozza rám, lehet ujat kelg venni, igy belenéztem tesztekbe is. Gyártják az AAA meg AAB gépeket, hát magasrol sz...m le, mosson tisztára de föleg öblitse ki ruhábol a mososzert, na azt nem. Mert annyira A-sok. Az már nincs ami most van gépünk, az ujabb változatai 1-3-as osztályzatokat kapott a 10 -böl öblitésre, ez kilöve, van még Bosch-bol ami jobb, 5-6 csak az is, de 11000 -12000 kr, s csak 1200-as centris (száritogép sokkal több áramot használ ha nedvesebb a ruha) annyiért meg már Miele is van. A mostani 5 kilos, de sokszor az azonos szinüeket is (csak világos- sötétekre válogatok töbnyire) 2-szerre mossuk ki, no hiába gyerekkeknek is felnött méretü ruháik vannak már, szoval jo lenne egy nagyobb kapacitásu gép. Csak ugye baromi drágák. Rossz gépet meg allergia miatt sem vehetek, nagyon pocsék vakarozni. A mostaniak "csucs" gépek, rengeteget mennek(tek) nálunk (átlag heti 10 mosás vagy több), száritogép már feladta, 5 év volt talán. Igen, igy van ahogy gondolod, nem tartos gépeket csinálnak már, hisz ha tönkremegy veszünk másikat abbol van hasznuk, Miele csinál csak állitolag tartos gépeket. Szoval még ez is. Persze buksza üres, már Tottét sem illett volna megvenni + kalitka, de hát .... ha lenne pénzem nem idegesitene ez most ennyire. Itt a dolgozoban fütötestet is kellene cserélni, lehet most 22 fok, fázom, ha kicsit feljebb veszem akkor meg 30, s nincs köztes állapot. Háloban is elromlott a termosztátja, azt teljesen le is zártam, oda is innen meg elöszobábol megy a meleg be, már amennyi. Ott a semmi és a 28 fok között választhattam, de utobbiban sem aludni nem kellemes, viszont drágának meg drága. Valami majd csak lesz, Daninak is csurran-cseppen be munka, jövöhéten egyik nap megy néhány 100 km-re, megbeszélésre, kell nekik valami programozás az vsz nagyobb melo lesz s akkor megint minden más az én nyakamban lesz.... most hétvégén, hogy lazább volt de igy is hiaba könyörögtem menjünk fel Tisszi szobájába átbutorozni, nem... most is minden az én nyakamban van... különbség, hogy most kérek töle valamit, nem csinálja meg, akkor meg majd kérni sem fogok. No most jol kiadtam magambol;) Mindjárt irok madarakrol is bövebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése