szerda, november 4

...fuj a szél...

Hull a ho, fuj a szél, Dimitrij Lénárol mesél...
De régi is ez az Omega szám...

Fuj a szél, eszembe jutott a szöveg, szerencsére ho még nem esik, bár a körülmények adottak. Tegnap Dani ugy jött haza, hogy borzaszto hideg van.
Én ki se dugom az orrom itthonrol, bár most itthon a kocsi, Dani bérletet vett, még érvényes s mondta folytatni fogja a vonatozást, (majd meglássuk ;) )hát akkor legalább olvashat az meg a kedvenc szorakozása. Bp-en is csak olvasott én meg idönként pattogtam, hogy csináljon már valamit mert leszakadnak a lábaim. Nagyon piszkálni sem akartam, sokat dolgozott mostanában (is) meg köhög már hetek ota. Most Chris is itthon, hétfön maradt, tegnap bement de hazaküldték, s örülök bement lássák most nem logni akar.

Sokat mentünk is otthon, de találtunk kabátot is cipöt és csizmát is Tisszinek, meg ruhákat:))) 2 nacit pl ami itt egynek az ára, cuki sapkát, sálat, kesztyüket, stb.... Daninak vettem egy pulcsit, kicsit fintorgott milyen szine van: barna! szintévesztö, a pulcsi viszont vékony kötött s nagyon puha felvettem, s mondtam ha nem kell jo lesz nekem, aszonta jo. Aztán másnap vettem magamnak is, szürkés kéket s visszakapta a barnát, azota se lehet levakarni rola:)))
Vettem még egy Berkemann papucsot, a másik zárt és kicsit nehéz, ez két pántos tépözárral s könnyü, azota is rajtam. Daninak a már bevált Dr Batzot vettünk, most feketét elözö barna volt. Az már megy szét, kerestünk itt So is már papucsot Daninak de semmi normális.
Nagy álmom is teljesült, találtunk tálcás mosogatoszáritot, fehéret. Na ez az amit itt So nem találtam (olvastam más sem) s otthon is alig. De volt, vettem gyorsan kettöt most sok évre letudva. Vettem sok tálcát is, madaraknak is kicsiket. Aztán a szokásos többi, fodros nagykockábol 8 kilot hoztam, sima lisztet most csak és csak 4 kilot, tarhonya, más tészták, Cillit, kedvenc kézi mosogatoszerem, sampon, s kéretik nem kacarászni: villanykörtét a lájtost, mert itt ritkán van 20 W-os, 23 meg pláne nincs (vagy nem találaok de lehet csak aranyára miatt nem is merek ránézni) a sötétet meg utálom, s... 6-osával volt csomagolva orosz pezsgö, hát hoztunk abbol is egyet, 4 üveg bort, Chris vágya csokilikör volt (11% alkoholtartalmu, kicsit isznak belöle, miota elöször leitta magát még 14-15 éves volt kb, s majdnem rá is ment annyira, azota csak ritkán és keveset iszik. Megtiltani nem lehet akkor meg jobb ha elmondja s tudunk rola de maximálisan ellene vagyunk s ezt meg is szoktuk mondani, annyira nem is ért hozzá hogy pezsgösüveget röviditalosnak nézte, nem ismeri) és 1 fél liter rumot is, utobbit sütéshez Mágnyes:) 2 kilo gesztenye masszát, az sincs itt, mákot, hurkát -azonnal ment is be fagyasztoba, tök hideg volt gesztenyemasszák meg jégakuk hütötték, gesztenyemassza ha kiolvad s ujra fagyasztjuk semmi baja nem lesz. Akartam venni otthon függönyanyagot, naná ami legjobban tetszett -organza, széles pasztelszinü függöleges csikokkal amik átmosodtak egymásba szinte észrevétlenül- abbol csak 6 me´ter volt, aztán addig variáltunk hogy nem szines organza lett, hanem fehér némi mintával. Nagyon aranyos volt az elado ajánlott egy szebbet is, csak az éppen már dupla áron métere... ennek is fájt az ára, 9 méter kellett s 3500 körül volt métere, + behuzopánt... nem gondoltam ilyen drágán venni :( De szép lesz majd nappaliba. Utálom látni szomszéd narancssárga betonkeveröjét a barna oldalu garázsa mögött + még egy lakokocsit is, ugyan ha nagyon nézem látni fogom függönyön át is, de majd igyekszem csak függönyig nézni.

Mosok-mosok-mosok... saját koszos ruhákat is és mert nem csak én adtam ruhákat (gyerekek kinötték) hanem kaptam is, nagyon sokat. Potmamám lánya kifogyott belölük. Persze tiszták a ruhák csak illatosak öblitöszertöl én meg fulladok az illattol igy mosommosommmmm mig eltünik belölük. Örültem persze mint majom a farkának, nekem még életemben nem volt ennyi ruhám, ugye voltak is, közelmultban vásároltam egy csomot, most meg kaptam, hát dorbe´zolhatok ;) Csak...persze nekem is le kellene fogyni:)
Meg takaritok, pakolok, stb.... pl konyhaszekrényekben át kell variálnom, részben praktikusabban -ez ugye nem fontos most, de ha már...- viszont nem fér be hozott cuccos. Itt még egy nyamvad cseresznyebeföttet sem lehet kapni, hozni kell ha sütni akarok velük.
Nem, nem tudtam mindent elhozni amit akartam, pár dolog már nem fért be, pl a mágnesezhetö láboskák sem az itteni indukcios platnihoz, le ugye levittem az itt nem használhatoakat vagy a Jokai összeshez még mindig ott maradt egy csomo könyv:( 1 db gombostü még befért volna az autoba. Pedig pakolni nagyon tudok. Egyszer sok éve szomszédok fogadásokat kötöttek, befér-e az autoba amit Dani melléhallmozott vagy sem? Befért.

Lilinek meg nagyon nagy az arca, csak azt nem tudom miért. Ha tudnám könnyebb lehetne tenni ellene, hogy fél ismét elemgyünk valahová s védi az ittlétet vagy nagyon biztonságban van vagy elhanyagolva érzi magát vagy kamaszodik vagy?

Többszöri nekifutásra irtam le, pihenésképpen, s most ismét folytatom az ádás küzdelmet az otthonommal ;)

2 megjegyzés:

  1. Hát szia! Megjöttél, hurrá! Örülök, hogy itt vagy a 'szomszédban'. Örülök, hogy ( illetve remélem ) nemsokára találozunk....Szólj, ha már elrendeződtél, kipihentél, helyrehoztál, szóval ha már ráérsz...e-mail-ben elérsz. Tényleg fújt a szél,ma meg már megint esik:(....

    VálaszTörlés
  2. Már megint módosítanod kéne a fejlécben a madár-számot :)))

    Ulaiva

    VálaszTörlés