hétfő, november 23

Csak röhögök....

Homárrol idézet:
"Még a mobilkór terjedésének első hullámában hallottam (serdületlen gyermekeimmel) a következő párbeszédet egy vodás kiosznál:
" - Ennek az akciós telefonnak is van vibrátor-funkciója?
- Igen, hölgyem, sőt tudok hozzá vízhatlan tokot is adni." "

Másik: telefontársaság ma idetelefonált az uj akciojuk miatt, fe´rjem kereste -nevén a tel + internet elöfizetés- mondtam dolgozik, erre megkérdezte elmultam-e már 18 éves. Igen, s akkorát röhögtem, amire mondta olyan kislányos hangom van.

3. Valaki idetelefonált hogy háztulajdonost keresi, mondtam egy féllel beszél;) Leesett neki aztán mondta hogy áram dij magas, s folytatta volna, erre mondtam ez a másik fél dolga én csak használom az áramot.


Bankban viszont nem kuncogtam.... legujabb, hogy bentröl nyitják az ajtot ha valaki be akar menni. uGyan biztonsági örök (még?) nincsenek. Vannak már olyan bankok ahol kézpéznt nem is fogadnak vagy adnak, ha be akar fizetni az ügyfél, automatába nyomogassa be a pénzét, miután kártyáját betette (?) vagy nem tudom, nem emlékszem már.
Szoval bank 1: ide jött, szolt az egyik csekk, 20 kr hogy felvehessem, de a másik csekk amit bármelyik bankban felvehettem volna az meg 50 kr. Ingyen utalja viszont a számlámra. Naná nem számlaszámommal rohangálok, ha nem tudom ez az uj modi, hogy fizessek ha pe´nzemhez akarok jutni.
Igy amit muszáj volt, azt felvettem, kifizettem a 20 kr-t -sünt nekik!- majd átmentem sréhent a tér másik sarkára a másik bankba -ahol számlám van- s rátetettem a pénzt. Meg az elözö bankbol valot is, meg még a másik számlámrol is tettem át... legalább ez is elintézve. Már csak Danit kell kérni potoljon még hozzá, jo mélyen belenyultam a kreditbe otthon, jo lenne lenullázni mert a kamata elég huzos 45 nap után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése