vasárnap, november 22

:) és (:

:) Mondtam férjemnek megeheti a szölöt, penészes. Elkezdett röhögni, én meg magyarázni, hogy volt benne penészes, persze kidobtam, de most már nem merek adni a madaraknak szölöböl igy megeheti.

(: vagyis :( (csak igy nem szimmetrikus) vasalnom kell ma, sokat, mély együttérzésre vágyom:)

Daninak bejött egy nagyobb melo, programozás, már volt a cégnél valamikor tavasszal, átbeszélték, Dani adott egy árajánlatot aztán semmi. Megérkezett Bp-re, csörgött a mobilja, hogy találkozzanak ismét mert jo lenne ha megcsinálná. Szerdán felment (200 km, GPS-nek nagyon örült, hogy volt) most a másik irodájukba ismét átbeszélték, s karácsonyig legyen kész, adjon számlát is még idén, mert sok a hasznuk, adocsökkentésként kellene idén, s január végéig legyen kész a majd felmerülö finomitásokkal.
Igy most ismét melo ezerrel, közben meg nagyon élvezi, imád kiokoskodni dolgokat.

Én tegnap, hogy viszonylag jo idö volt, kiszaladtam a kertbe ablakot pucolni.
Mielött utaztam Bp-re találtam itt egy ablakpucolo valamit, van rajta csodarongydarab is tépözárral, lehuzo is, forgathato, levehetö is a nyélröl, nyele 2x teleszkopos, igy elérem az ablakok tetejét. Bevált, meg tudtam pucolni az ablakokat, jo keretet nem tudok vele mosni, de legalább ablakok tiszták lettek, nem merek felma´szni nyitott ablakokba, te´riszonyos vagyok. Szoval mivel Bp-en bevált vettem itthonra is s most végre sk tudok kint is ablakot pucolni. Minden ablakunk kifelé nyilik, emeleten is kifelé nyilt, egyik oldalon ugye ott az erkély, az nem gond, de a másikon .... ugy volt ablakpucolva ott hogy kerti slaggal leslagoltam. Aztán azok az ablakok lettek cserélve, most már befelé nyilnak. (Barom aki kitalálta kifelé nyilo ablakot emeletre) Belül is meg kellene pucolni öket, szétszedve most nem lesznek, majd tavasszal.
...megyek vasalni...

2 megjegyzés:

  1. Csak óvatosan, meg ne ártson !

    VálaszTörlés
  2. A vasalással kapcsolatban mindenképpen erősen és folyamatosan együttérzek. Állandó restanciával kűzdöm. Az ikea egyik bazi gardróbszekrénye sokat segített a vasalatlan eltűntetésében. :-))))

    Cupp:

    Macka

    VálaszTörlés