vasárnap, november 1

Már vagyok, csak még nem...

Itthon, nagyon fáradtan, tegnapra le is sántultam, elöször jobb lábamra aztán késöbb meg azota nem is tudom már melyikre sántitsak "jobban", mert mindkettö nagyon fáj. Nagyon nagy kosz és rendetlenség van itthon, még lesz is akkor is ha falat harapdálom miatta, mert holnap nekik suli és melo én meg ..na hagyjuk...

Lili jol viselte az utat haza is, bár frászt hozta rám mikor zöldet nyulosat fosogatott ma, de aztán alakult délutánra. Többször etettem ma is autoban, érdekes volt mikor fogtam tálját, alatta egy törölközö én meg folyamatosan elaludtam, tál csuszott, Ö csipogott adjam vissza...

Kicsik jol vannak, kecskéknek nagyon tetszik az odujuk. Még nem engedtem ki öket, mert becuccolás tart kocsibol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése