kedd, november 10

Új recept

Annyi irnivalom lenne, a kis Tottérol, hogy neki se tudok ülni... Igy most marad egy friss uj recept, ma találtam ki.

Volt egy bö csirkényi mellhusi szoszosan, kicsit karakteresebb lett tegnap a szosz mint szoktam, gurgonyával ettük tegnap.
Bö félkilo Findus wook klasszikust megcsináltam ma, ( többet de megettük csak ugy, imádjuk, madarak is kaptak kicsit)
Nekiálltam palacsintát sütni, most tejes-szodásat (közepesen vastagot), picit sosan. Ha jol látom igy utolag 9 nagy palacsinta lett megtöltve a szoszos felvagdosott hussal s zöldséggel jo dundira.
Tetejét 3 dl tejföllel elkevert reszelt sajttal (füstöl+ ementáli) megkentem és rászortam a sajt másik felét. 220 fokon közepes magasan 15 perc alatt átsütöttem.
Egy normál nöi mennyiség 1 db, Dani másfelet tudott megenni kopogo szemmel az éhségtöl, egy termetesebb férfinak/kamaszfiunak 2-öt számolj. Itt a kép a maradékrol, látszik a dundiság. A tepsit kiavajaztam mielött palacsintákat beletettem. Nagyon-nagyon finom természetesen, különben be se irtam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése