csütörtök, november 12

Totte és a többiek

Bp-en Mizoka Csibijébe beleszerelmesedett Tisszi. Aztán 5 percentként kiszaladt belöle egy könyörgés napokon keresztül, hétfön utána néztem, volt egy fiuka, kézzel nevelt (ritkák ök itt is föleg kézzel neveltek) telefonáltam aztán Daninak, rögtön beleegyezett aztán ismét hirdetésre hogy akkor hoznánk, este löttem kalitot németektöl. C sütörtökön lehetett elhozni, frászt kapott kéztöl de másnap már nem:) Másnap ki is engedtem, azota is sokszor kint van. Mollival összebarátkozott, együtt is laknak, de egyiket kivinni sem lehet ma´sik nélkül a szobábol. Kurkásszák egymást, Totte eteti is Mollit és bujik hozzá.

Kecskék vadul szerelmeskedni kezdtek mig Bp-en voltam, Sanyi segitett hogy milyen odu kellene, etetés, stb.. aztán Dani asztaloskodott, de szerencsére nem tojt le Tweety, fiatal is még meg jobb lenne ha itt lennék mikor csinálja.

Lili kicsit féltékeny, otthon mondta Mi van? Aztán Mi van drágám. De otthon nem sokat beszélt, bár azért naponta gyakorolt. Pár napja ugyan azt a mondatot elkezdte különbözö modokon mondani, mélyebben vagy hadarva, ma pedig valamit kicsit elkevert, Potyi potyi pusz. Aztán jol ülsz? Jol? a jolt eddig sose mondta önálloan:)

Totte itt log rajtam, polomon fejjel lefele, olyan jo kis meleg én meg fázom:(
majd irok még rola, nagyon tüneményes, képes bárhonnan leeseni, de szépen pontosan repül, kezembe tud már landolni, tenyeremre, Tissziére is persze, de jobb lesz ha iszom egy kávét mielött elalszom ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése