szerda, november 25

Migrén

Már megint rám jött, pedig jo régen volt utoljára ilyen erös, hogy kelljen gyogyszer, néha csak gyenge olyan kialszom tipusu vagy felhös-fátyolos-moraj(ly?)lo.
Egész nap semmi bajom nem volt, tettem-vettem es haladtam, konyhai függönyt mostam, leszabtam oda az uj sötétitöt is, pakoltam varrogép környékén is, hogy hozzáférjek, stb millio más, aztán késö délután kezdte, gondoltam beprobálkozom alvással, talán elmulik. Hát nem, ugy ébredtem, hogy verekedni tudtam volna. Hányingertöl enni nem tudtam, kaja nélkül nincs gyogyszer, aztán cska ugy döntött a belsöm, hogy tejbegriz lemenne, Danit kértem csináljon. Most meg már valamennyire hat a gyogyszer, teljesen el nem mulasssza. Még madaraknak is Dani csinálta meg a gyümistálakat, ilyen sem szokott lenni.
S le akartam ma menni olta´sra, most 3 napig oltják a korosztályomat, még jo hogy letelefonáltam a rendelöbe hétfön más okbol, s rákérdeztem. Nem küldtek papirt. Daninak ma igen, hogy jövöhéten szerdán menjen.
Tegnap beszéltem Polly barátnömmel, vezetö ovonö 2 ovodában, sok gyerek körlötte -2 saját otthon- Ö tegnap kapta a szurit, szédült, némi láz, feküdt. Hát jo, hogy nem mentem ma le beoltatni magam, migre´n elég önmagában semmi más nem kell mellé, már ha lesz. Kb minden 10. ember belázasodik, más dolgok is elöfordulhatnak de még mindig inkább ez a riziko mint a rohadt influenza és annak a mellékhatásai.

2 megjegyzés:

  1. Mi mind az öten be vagyunk oltva, minden mellékhatás nélkül. Szerencsére már két hete megkaptuk az oltást, így a védettség is kialakult. Én rögvest beoltattam magam a rendes (szezonális) influenza ellen is, bár ezt még sosem tettem, de ha lúd legyen kövér. Sokan mondják, hogy ez az új influ dolog csak egy generált tömeghisztéria..., ami lehet, hogy így van, bár szerintem nem. Viszont ha az ember egy ilyen baromság miatt elveszít egy közeli hozzátartozót, az azt gondolom sok mindent átértékel...

    VálaszTörlés
  2. Pont igy gondolom én is ahogy az utolso mondatodban irtad.

    VálaszTörlés