csütörtök, június 11

Tegnap

Tegnap elöször vonatozott Dani meloba, át kell szálni, nem közvetlen járat (kellett nekem az auto) most egy vállalatnál dolgozik helyettesként, ugyan senkit sem helyettesit, csak ez a neve a "gyereknek" egyenlöre. Mivel konzulti orabére joval magasabb igy azt a fizut kapja amit utolso munkahelyén s "helyettes" a héten még. Jövö héten már lehet átnevezik a "gyereket".
2 hete pénteken kezdett, mult héten is, mostanin is 4-4 napot dolgozott, mert mult héten szerdán pont napközben reppentem, levitt a reptérre, most kedden meg máshol volt, a megirt számitogép programot izzitotta be vállalat gépein.
No ezen a helyen V-ben, jo nagy meglepit okozott, gondolták be kell tanitani, ezzel szemben pár mondat volt hogy s mint és elsö napon már élesben csinálta a melot. Elégedettek nagyon, most ugy néz ki szabi-periodusig (az kb juli 2. hetétöl lesz) teljes idöben van melo, szabi után pedig heti 3 napra tippelnek. Ha ez igy lesz-lenne, nagyon jo lenne, igy lenne egy alap s csinálhatná mellette a vállakozását is. De hát semmi sem biztos, mert manapság... szoval reménykedünk...
Gondolkodtunk részmunkaidös dolgon, hogy milyen jo lenne, de mivel ezek a vállalatok nagyon konkurenciák egymásnak kb lehetetlen, erre szinte az ölébe csöppen ez a lehetöség, olyan jo lenne ha tényleg igy lenne...

Voltam dokinál tegnap, a saját dokimnál, kaptam uj gyogyszert a szivemre, remélem ez már segiteni fog, ne legyen 110-120 a pulzusom bizonyos napokon többször. Elküld valami "fájdalom-egységhez", hogy ez mit jelent majd kiderül, elég hosszu a várolista, én kértem mehessek. Akut allergia injekciom lejárt és akut kortizon tabletták is kellettek ujak, igy a 3 gyogyszerért otthagytam patikában több mint 500 koronát. Most már 915 koronánál tartok, 900-ig teljes árat kell fizetni, aztán valameddig felet, majd negyedet és 1800 kr felett már kapjuk a gyogyszereket. Igy van gyerekeknél is, de nekik együtt 1800 kr. Fiam gyogyszeréért a 3 honapos adagért majdnem 1800-at rögtön fizetni kell, lányka asztma és allergia gyogyszerei is aranyárban, enyémek is, jo, hogy van ez a határ. Itt nincs az, hogy ilyen-olyan gyogyszert x%-al támogatnak, bizonyos betegségekre ingyenes a gyogyszer, skizofrénia, ilyesmi... igy tudom.

Aztán hazajöttem, reggeliztem, stb s mentem gyogytornászhoz 1-re, kettöre pedig Tisszi egy másikhoz, autogén tréning, hogy könnyebben ellazuljon, elaludjon és némi helyes testtartás gyakorlás. Hetenkén 1-szer öt hétig még. Alapbol jo a testtartása, korizott is évekig az is segit, de az ember szivesen ül pl számitogép elött is helytelenül. Nagyon ügyesnek tartom most magam, hogy kértem mehessen (én meg fizetek érte persze, de ez támogatott) ösztöl megy felsö tagozatba, több lesz a tanulni valo is, a tressz is, ha ez segiteni fog akkor sokkal könnyebb lesz az élete.
Utána mentünk optikushoz, elhozni a féléves kontaktlencse adagját, vagyon, (szemüvegei még drágábbak voltak, spéci lencse, törött keretek, az az honap/ár lebontásban olcsobb most a lencse) majd bevásároltunk kajákat, szintén vagyon, kietettem a lában és kb 3500 kr... majd 100 000 ft.
Nem csak otthon emelnek árat titokban és aránytalanul magasan... Sok éve tejmentes folyékony margarinnal fözök, utobbi idöben 12.50 vagy 12.90 volt az ára fél liternek, máshol 1 koronával több esetleg, erre most 20.50 vagy 20.90 (nem emlékszem örékre) csak ugy piff-puff egyik naprol a másikra.
Igy most majd szépen körbe kell néznem, hogy csak itt (ICA-ban ahol legtöbbször vásárolunk) vagy máshol is igy megemelték. A ...... ...... ! Hármasával szoktuk venni, olajat vagy zsirt szinte nem is használunk és persze nem csak ezt emelik, csak most és ez éppen nagyon feltünt.

2 megjegyzés:

  1. Tejmentes folyékony margarin??? Bocs, de nagyon rosszul hangzik :)

    VálaszTörlés
  2. Finom, jo kis lágy izü, Tisszi tejallergiája miatt kellett.... de igy hogy irod beugrott, -tizenév alatt ugy megszoktuk, muszáj ezt- igazábol már elég jol birja a tejes dolgokat, lehet sima margarin is elég lenne már.

    VálaszTörlés

Blogarchívum