csütörtök, június 18

Blabla kipukkadok:)

Tele a poci, Tisszivel jol bekajáltunk. Chris barátnözik, férjem vonatozik... mert felhivták egy vállalathoz beszélgetésre, sk fizeti a jegyet, utazik 800 km-t, elvész egy munkanapja/fizetése, arra, hogy talán lesz belöle valami... le kell nyelni ezt is, valamikor este fél kilenckor ér haza, 6-kor indult.

Csináltam rántott padlizsánt, tojást jo füszeresen panirozáshoz, fokhagymás-tejfölös uborkasalátát és rizst. Rizst ugy készitem, hogy 1 l viz, 1 sülthuskocka és 1 husleves kocka, kevés margarin és félkanálnyi feketebors, be a mikroba aztán mikor forro megkeverem bele az 5 dl rizst s 24-25 perc. Nagyon finom igy a rizs, füszerezés saját kitalácio -eddig mindenkinek nagyon izlett, lányom biztatott tanistam meg konyhásokat is igy fözni iskolában:)))- és jázminrizsböl fözöm, ez nem pergös, rizs-szemek-szétválnak tipus, de nem is egy-göfölyeg az egész olyan pont jo. Néha elfogy (igen az 5dl rizs elfogy) mire vacsorát tálalnám, gyerekek és barátaik natur benyomják.

Mivel kaja még hül, olaj is, madarak be vannak zárva, Lili itt mondogatja pussz-pusz, puszi puszi... megzabálom:))))))))))))))))))))))))))))))))))) probáltam felvenni erre kussol...

2 megjegyzés:

  1. Ezt a rizsfőzést lehet, hogy kipróbálom! Szerinted lehet itthon is kapni Jázmin rizst? Már a TV-ben láttam emlegetni, de a boltban csak olyanokat láttam, hogy A rizs, meg B rizs ?

    VálaszTörlés
  2. Láttam mát Jázmint rizst otthon valamikor, de hogy hol? Örültem kaphato ez maradt meg. Jázmin illata is teljesen más, nem jázminos viszont nagyon kellemes.

    VálaszTörlés

Blogarchívum