szombat, június 27

Antibiotikum



Utobbi napok jol lefárasztottak, valami front is lehet, tegnap csak aludni akartam, hát persze, tegnap is hajnalban felkeltem nézzem hogy van Lili.
Pár napig csak tüsszögött néha, de akkor többnyire többször egymás után, szerdán pedig ez jött az egyik orrlyukábol ami képen látszik. Aztán éjszaka ismét jött orrábol.
Kérdeztem madaras topicon is, zargattam szegény Sanyit is, telefonáltam állatorvos után is ezt sikertelenül, csütörtökön elvittük állatkorházba. Nagyon aranyos madarakhoz értö dán nöhöz került Lili, probálta kimosni orrjáratot, nem sikerült altatás nélkül, vett vért és keneteket tegnap délután pedig kaptam egy sms-t töle, hogy még nem jött meg az eredmény. Antibiotikumot naponta 2-szer kell adnom Lilinek, 0,3 ml-t, kicsi fecskendöböl.... hát kissé roj(ly?)tos az ujjam már;) Betekerem a fehér-kékkockás konyharuhába Lilit, (ezt csak erre használjuk most) aztán ujjamat is betekerem az anyaggal és többszörre picit nyomok a csörébe miközben ö harapja az ujjamat, ekkor van ugye nyitva a csöre. Jo moka:( Magyarazok közben, hogy nagyon szeretem, ne haragudjon, muszáj csinálni meggyogyuljon. Rögtön utána enni sem akar, gondolom annyira nem jo az ize ennek. Megkostolni nem merem, allergiás vagyok sima penicilinre, Lili csörét is jol megmosom utána, s jol lemosom magam is. Tegnap még tüsszögött néha, s jött orrábol is, ma még nem. Lehet ez csak kivánság-látás, de ugy tünik kissebb az orrluka már.
Le van lassulva gyogyszertöl vagyis remélem attol, én is fáradtabb szoktam lenni ha enni kell.
De azért csibészkedik is:)

Fiam Göteborgban, egy nagy koncerten, 2 napos, valami 30 zenekar lép fel. Mondta ma, hogy fájnak a karjai, lábai, annyit ugrált meg csápolt:) Barátnöjével vannak a koncerten, barátnöje mamája utazott velük, alszik velük, de Ö a koncerten nincs ott. Ma is ott alszanak, éjfélig tart a koncert ma is, s holnap jönnek haza vonattal.

1 megjegyzés:

  1. Remélem hamar meggyógyul Lili.
    Hát, ez sem lehet könnyebb, mint Bátornak beadni a gyógyszert. Mindig simán lenyomtam a torkán a féreghajtót, meg mindent, a múltkor a szedalint is, az első "nyalatot". Még maradt az ujjamon, de mikor azt is be akartam kenni a szájába, ne tudd meg..Félelmetes volt. Sose gondoltam, hogy idáig jutok vele...:(((
    Ezek után nem tudom mi lesz, már meg vagyok félemlítve :(

    VálaszTörlés

Blogarchívum