szombat, június 20

Esik és süt a nap felváltva, közben borus

Tegnap is ma is hol szakad az esö, hol nem, hol süt a nap, hol nem.
Férjem s lányom ment tegnap bátyhoz ünnepelni, de házon belül voltak ;) Jol is érzték magukat, ott volt Evelina is, Ö egy másik teso lánya, szintén 96-ban született mint Tisszi, remekül elszorakoztak a csajok, éjfél után értek haza. Én maradtam itthon madarakkal, Chris barátokkal volt, barátnöjénél aludt.

Irtam madaras topicra, hogy Lili a gyere szot ott használja ahol értelme van, hiv engem, hogy etessen, mondja gyere mikor ujjamat tartom, üljön rá.
Ment a tilos polcra tegnap, hivtam el s mondtam nem szabad erre ö is, nemszabad, kicsit dánosan -dánok ugy beszélnek mintha krumpli lenne szájukban- de érthetöen. Aztán késöbb valamit csinált Lili rajtam s mondom mit csinálsz? Erre mitcsinálsz? Topicra be sem merem már irni:)) Mikor mond valami ujat, akkor elöször leellenörzöm képzelödöm-e, ez az elsö reakciom.
Mindig nagyon megelepödöm, mert nem elvárásom vele szembe beszéljen, nem azért vettem, és nem játszunk "sérült-lemez"-est, egyszerüen csak beszélek madarakkal, mint kisgyerekekkel, nincs tanora, csak az élet, ennyiböl beszél ennyire már. Tojo és még egy éves sincs. Az is igaz, állitolag ez a nemes alfaj a legjobb beszédutánzo. Annyira zabálni valo, ahogy magyaráz, olvadozom. Sokszor ül a vállamon s motyog, aztán puszi-puszi, pusz-pusz mondja s dob is puszikat ha olyanja van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum