csütörtök, június 18

..folytatás


Charlotte Weibull babái nagyon jellemzö svéd ajándéktárgyak, olyan muszáj venni ha erre jár a turista kategoria, nekem is van, kaptam Töle:) Charlotte-nak varrtam a ruhákat, (nem babákat) bejárta a világot a hölgy, idös volt már de friss és nagyon okos néni volt. Ö mondta nekem, hogy nagyon jo reklám vagyok a hazámnak. Ezen aztán jol el is gondolkodtam, ha valakik valamelyik országban kapcsolatba kerülnek néhány X vagy Y országbeli emberkével, ez a néhány ember egy általános képet ad adott ország emberkéiröl. Igy aztán nem árt turistaként sem kulturáltan viselkedni ;)

Magyarok 56-57..... ez volt az elsö bevándorlási hullám itt, szokás volt ajto elé tenni a tej árát. Néhány "élelmes" magyar pedig összeszedte. Aztán már nem tették ki, s mai napig emlegetik magyarok lopták a tejpénzt, tolvaj nép, pedig nem mind lopta de a néhány az összesre szégyent hozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum