vasárnap, június 21

Lili beszélget

Elöbb történt: ettem, addig be voltak zárva madarak, bejöttem ide kiengedni kettöt, Molli kijött, aztán Lilinek nyitottam, de nem szoltam semmit kivételesen, rálépett ujjamra és mondta gyere. Nevettem s vittem potyizni, intézte, megdicsértem s emeltem hogy puszit adok csörére erre cuppantott és mondta puszi. Pislogok ki a fejemböl és olvadozom ....
Aztán rájöttem feltöltötte filmeket, felküldöm blogra... áhh akkor már le is irom boldogságomat, beszurom a filmecskék s megirt dumám fölé ide:)))


Elsö filmecskén mondja férjem nevét (igy, hogy nem akarom ide leirni valodi nevét, nehéz hallani, de ott van) puszikázik, mekeg, stb

Második takaritás közben van, -muszáj valamit csinálnom ott a polcokkal, legszivesebben toloajtos gardrobokat tennék oda- s nem igy tanitom Lilit helyesen viselkedni, csak szerettem volna ha mondja nem szabadot, s sikerült, igaz csak egyszer, 1 perc 02 másodpercnél az ö:)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum