péntek, június 12

Hmmm....

Van ugy 10-13 fok, esik az esö, sötét van és némi szél is. Most legyek rosszkedvü?
Fenét!;)

Tegnap majd be .... ugy fájtak a vállaim, ma is fájnak de sokkal kevésbé, juhhé:)))
Lányom bepasizott, ma randin volt életében elöször, erre félnapig piperközött. (Nem kell semmi olyat gondolni, még egy csok gondolatátol is fujjol)

Vége lett az iskolának tegnap, valamikor augusztusban kezdödik ismét, Tisszi és barátnöje végigbögte és nevette az utat hazafelé tegnap, vége a középsö tagozatnak, vége a tannénivel töltött 3 esztendönek (szerette) s felsös lesz, sok tanárral, teremváltasokkal, sok uj osztálytással másik iskolában/épületben.

Péntek van, Dani melozott tegnap este is, és hétvégén is fog, egy darabig mondtam, hogy "engedem" de hosszu távon nem, mert kibukik s ebböl nem is fogok engedni, muszáj pihennie is, azt a csöpp agyát nem zsákmányolhatja ki teljesen;)

Felhivtam Bosch szervizét is, száritogép beteg, nem teljesen, de pont annyira, hogy falra mászok mikor sipolni kezd. Helybéli szerelö nem birt vele, viszont ha vagyonba kerül javittatása akkor storno, majd még ki kell találni hol legyen a határ.

Felhivtam mobil telefontársaságot is, a kis "hiper-szuperemet" nem tudom beizzitani, nincs net rajta, mondta holnapra megcsinálják. Vettem is egy kis csomagot hozzá, 29 kr/ho 200mb,és +1 mb 1,69 kr igy, viszont simán 1 mb 15 kr lenne, azzal meg rendesen el lehet szállni, nagyon gyorsan, akkor inkább a biztos. Itthoni netre is rá lehet kötni, csak valami kod kell a routertöl, amit elvileg Dani tud. Ha tudja. Egyenlöre ott tartunk, hogy azt minek? mondja. Mert és csak, miért ne, ha egyszer nem kerül semmibe.
Legalább kicsit büszke vagyok magamra, ugye ez az a terület amiböl én már kiöregedtem, tinik vágják, hát igy (modern telefonommal) rá van kényszeritve anyuci, hogy haladjon a korral;)
Nem szeretek felesleges funkciokra/extrákra költeni, (vagy felesleges gépekre, ruhákra, stb) ha van akkor használni és persze, hogy fogtam már mellé, pl gyümölcscentrifuga és aszalo...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum