szombat, május 30

cccccc:))))))

Nem kell szomszédhoz menni némi hülyeségért....

Férjemnek mondtam, miután 1 szál sortban glasszál, hogy nemsokára kötelezö lesz a férfimelltarto. Nézett rám, hogy mi van? Megmagyaráztam: a nök sok helyen nem mutatkozhatnak keblek takarása nélkül, a férfiak viszont igen, ez diszkriminácio. Igy az EU parlementben a diszkriminácios ombudsman elöterjesztette legyen férfiaknak is kötelezö a melltarto. Hummögött, erre mondtam tegnap olvastam az X nevü internetes napilapon. Bejött netre keresni, aztán 5 perc mulva feladta:)))))))))

2 megjegyzés:

  1. :)))

    Laci a kertben egy szál alsó gatyában szokott szaladgálni. A múltkor nyírta a füvet, és mondta, hogy kimegy a kert elé is nyírni. Én meg azt mondtam, hogy ki ne merjen menni alsó gatyában!
    Erre felajánlotta, hogy akkor még a kertben leveszi, és anélkül megy ki :)

    VálaszTörlés
  2. ...s mit szoltak volna a szomszédok?:)))

    ;) Mondd neki, kötelezö lesz a ffi melltarto is:)))

    VálaszTörlés