kedd, május 19

Mobil(ok)

Még Chris baba volt mikor az elsöt vettem, untam, hogy elmentem a városba busszal-babakocsival mászkálni és vásárolni, aztán sokszor 2 szatyor + babakocsi tele cuccal s sehol egy telefon, hogy szedjen fel minket Dani hazafelé kocsival. Igy vettem az elsö mobilt ugy 15 éve. Aztán évekkel késöbb végre engedte Dani, neki is vegyek, azota persze hozzánött, már sokadikja van neki is. Aztán gyerekek is nöttek, nem elsö nyafizásra de kaptak idövel, tavaly Chris már egy okost is, 3000 kr feltöltökártyával, SE, hiper-szuper, kézizzadtságtol néhány honap mulva feladta. Azota kénytelen egyszerübbel beérni, nincs több ezer kr néhány havonta.

Én régieket nyuztam már jo néhány éve, a kis piros összahajthato Nokiát használtan vettem, a fémszinü Siemens összahajthatot otthon használtam, meg a még Anyunak 6 éve vett egyszerü Nokiát is. A Siemens feladta, a kis pirosamat hol be tudom kapcsolni, hol nem, vagyis sk kikapcsol és többnyire akkor nem tudom bekapcsolni mikor éppen fontos lenne telefonálni. Huztam-halasztottam, de most már muszáj volt venni, hát belehuztam, s egy Nokia N96 az uj szerzeményem, ma kaptam meg, pénteken rendeltem. 2 napom ráment, de összehoztam 1 kr-ért meg 2 év hüségért á 239 kr havonta + forintositva 5 ft percdij országon belül mobilokra-hálozatikra is.

Ugye az évek során elég sok telefon volt már a kezembe, néha ismerösöket tanitottam meg telojukat használni szoval nem vagyok egy teljes ántitálantummmm, el szoktam boldogulni, nem jellemzö a használati utasitásokat olvasgassam. Hát..... ma.... fotoztam, filmeztem, a fotokat át is tudtam tölteni számitogépre, de a filmeket nem, viszont a számitogépröl töltödnek át a filmek, zenék a telora. Nem akartam vagyis nem direktbe és nem az összest és nem most -most is tölti át, azért irok, közben, Molli nyakamban és probálja lerágni a szemölcsöt nyakamrol- de azt a 2 nyamvadt filmet azt nem tudom szamitoge´pre tölteni. Szomoru de asszem el kell olvasnom a használatit, kezdek örgedni a teknika meg elszalad mellettem:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése