szerda, május 6

Molli ismét

Lehet nagyon unalmas vagyok áradozásommal, de nem tudom abbahagyni. Az államat keresem ettöl a kis vacaktol, teljesen levett a lábamrol a kis tündérke természetével. Ma kijöhetett velem konyhába, volt már kint többször, jön utánunk, Danival még fenntartásai vannak, minket lányokat nagyon szeret, Christ kb alig látta eddig. No kijött én pedig reggelit készitettem, kolbászt szeleteltem, sajtot, játszon volt de nem birta ki, odarepült a mosogatohoz, majd elöre-hátra sasszézott, jelentem nagyon csámpás :))))) kapott pici sajtot, ittam erre rárepült kezemre, ment poharamhoz inni. Aztán mikor kisültek a szendvicsek, akkor rárepült a tálcára megnézni, pedig nem is ettem még, elvittem odébb meg ne égesse magát. Bejöttünk akkor ismét rárepült tálcára, kapott egy pici morzsácskát.
Most ismét hajamat kurkássza, viszont eddigi tapasztalat, hogy no ezt hogy irjam.. embertiszta?... nem kakkant ránk, ha kell neki akkor elrepül, könnyit és visszajön. Értékelem, szo mi szo:)

2 megjegyzés:

  1. Ez a kis tollas aztán gyorsan beilleszkedett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos ez a Molli. Sami is mióta beteg és szekrénybe bujos lett. Kijön a szekrényből és csak a kalitkájában végzi el a dolgát.

    VálaszTörlés