szombat, május 9

Férjem is Molli rajongo lett!

Molli kalitja szárad a zuhanyban, 3 kicsi repked kint. Mollit Dani ujjaira vette és szük félorát dumált neki:)))) Az én férjem. Ebben az a kissebbik "csoda", hogy madárnak, nagyobb, hogy vannak akiket évtizedek ota ismer de össz nem hallották félorát beszélni. Én igen, velem szokott, én vagyok a legjobb barátja ;) Gyakran kérdezik ismerösök, barátok, hogy szokott-e beszélni? Szoval férjecském is olvadozik Mollitol, hogy mennyire aranyos természete van.
Aztán láttam Molli tologatja a seggét, áttette székre, Molli könnyitett is és pár perc mulva átugrott asztalra és elkezdett fel-alá sétálni mi meg röhögni. Beszaladtam a gépért és tessék:

2 megjegyzés:

  1. Mekkora Molli kalitkája?

    metikus

    VálaszTörlés
  2. kb 60x80x80. Majd lesz másik eccer valamikor.... 4 pyrrhurát majd együtt szeretném tartani.

    VálaszTörlés