csütörtök, május 21

Érdekes (legalábbis nekem)

Csippi a fönök, elismerte néhány hete Lili is, még Molli érkezése elött.
Csippi-Tweety sosem, még csak "vitatkoztak" sem, tökéletes az összhang, hol az egyik, hol a másik eszik a tányérbol, felváltva.

Elöbb kaptak kaját-vizet, tálkakivételkor Csippi a "szabadulomüvész" mind a két tálkásnyiláson kiszökött, majd mind a kétszer kezemre ült s visszatettem a nagyajton keresztül, vidáman beugrott.

Molli ráment a kalitjuk oldalára és jött Csippi védeni az otthont, tegnap Csippi Mollira is ráugrott volna, lehet ez hagyott nyomot Molli lelkében, mert most kalitkán keresztül összevesztek, Molli nem hagyta magát. Én viszont hagytam öket, részben mert jobb ezt lerendezni a szemem elött, amikor biztos látom s be tudok avatkozni, részben meg, mert tudom, Molli nem csip fájon, Csippi meg nem igazán tud, Molli csipte volna Csippi lábát Csippi viszont csörre utazott, köztük a rács. Aztán Csippi feladta és ment enni de Tweety tálon volt s nem akarodzott odébb mennie s nem eröszakoskodott oda, most Ö van tálon, de rögtön odébbsasszézik ha neje jön. Lehet kicsit visszavesz adrenalinos kan stilusábol?

Molli és Lili szinte állandoan kint vannak és egyszerre. Konyhában Lili a bal vállamon ült, Molli tévedésböl szintén rárepült bal vállamra, de kicsit a karom felé, ugy 10 centi volt köztük, mind a kettö meglepödött, de semmi vihar, Lilinek szoltam is nem bánt a biztonság kedvéért, aztán 1-2 perc letelte után, -gondoltam ennyi elég pozitiv élménynek- levettem Mollit. Nem, nem bizom el magam és azt hiszem Molli sem, tartja többnyire a néhány lépés távolságot és röppen ha Lili közeledik.

3 megjegyzés:

  1. Nézegetem a pyrrhura lap.hu-t, de nem tudom, melyik Molli! A gyöngyös papagájnak tiszta piros a hasa. Ott melyik lehet Molli?

    VálaszTörlés
  2. Pyrrhura perlata lepida

    http://www.flatratewebsites.com/sites/outback/conurespecies/pearly.html a legalso

    VálaszTörlés