kedd, május 12

ma

Mult héten mikor 3 havonta szokásos "parkolos" szurimat kaptam, (idöt kell rendelni ehhez is a körzetes növérhez) kértem idöt dokihoz Tisszinek. Mert jol még mindig nincs. Kettöre Tisszi odasétált sulibol és rendelönél találkoztunk. Bejelentkeztünk, fizettük a vizitdijat adminisztrátornak, aztán 2.20-ra volt idö dokihoz. Nagyon kedves dokinéni volt (felnött és gyermek is, itt csak pár helyen vannak kifejezetten gyerekorvosok) adott életvezetési tanácsokat Tisszinek, az mindegy kb szorol szora mint én is szoktam mondani, ez illetékes kivülállotol jött, ez más;) Reménykedünk segit. Utána is kérdez gyogytornászhoz mehet-e ellazulást tanulni.

3-ra kész voltunk, átmentünk kocsival Nettoba, onnan át ICA-ba, ahol épületen belül van egy cipöbolt is és talaltam 2 kényelmes papucsot, mind a kettö puha talpam alatt. Ez olyan dolog, hogy akkor kell venni ha kapok. Mivel utobbi hetekben 2 papucsomat nyiffantottam ki, gyorsan megvettem. Néhány hete már keresek, amiota a kedvencem feladta. Egyik cipöboltban elado mondta összel rendelnek papucsot ! Ezt már hallottam néhányszor, mindig bepaprikáz, anno mondtam ovikkal is közölni kellene ne kérjenek papucsot bentre és gyerek lábával meg azt, ösz van, most veszünk, jövö öszig ne nöljjjjj lábbbbb! :( Svédek legtöbben mezitláb járnak, nem is csoda olyan sok ludtalpas és gernicproblémás van köztük. Remek dolog a mezitkláb jára´s, szabadban, egyenletlen talajon de nem a kemény egyenes padlon és nem csuszos zokniban. Teljesen más a testtartás, lépés, fékezés járáskor igy. Itthon is ha nagyon menésben vagyok MBT szandál van rajtam, ha csak elvagyok akkor papucs. MBT-ben ott van a test sulypontja ahol lennie kell, nincs nagy "S"-kanyar gerincemben, vállaim is jobban ott vannak ahol kell, seggemet nem dugom ki, térdhajlatom nem ivel hátra és gurulok lépéskor, nem sarkamra dobbantok vagy tipegek mint kecses magassarkukban. Kint MBT cipöben járok többnyire.
Aztán ICA-ban is vettem pár dolgot és start vissza az optikushoz, Tisszinek vizsgálatra, kaphat-e ezzel a gondjával (rejtett kancsal, ha kicsit kezd fáradni szeme, 5 perc mit mondta optikus) már cska egyiket használja, kaphat lencsét, ha ..akkor péntekre kész, mehet megtanulni használatát. Dioptriája alig van, ki is nöheti vagy "+" bol átmegy minuszba. Aztán végre hazajöttünk. Nekiálltam volna fözni, de elfelejtettem hagymát venni. Ma van az év egyik olyan napja, kb 1 kezemen megszámolhato, amikor pörköltöt fözök. Mikor terhes voltam undorodtam, aztán ettem ismét, majd évekig nyáron nem kivántam, utobbi években meg szinte soha, ha igen akkor az csirke máj-sziv-comb kombinácio. Igy Danit elküldtem hagymát venni. Kaja még rotyog, majd jolesz holnapra, aki meg még megéhezne ehet belöle ;)

Csippi elkezdett jobban vedleni :( kurálom.
Éjjel Tweety aludt a hörcsögklotyon. Félig kihuzták belöle a pizsamat, igy azt most kivettem, lehet az zavarta öket? Majd kiderül.

Végre nyilnak az orgonák és szomszéd utcában találtam 2 magnolia bokrot. Imádom öket:)

Vissza kellett jönnöm folytatni... Molli vállamon ült majd jött arcom felé kiváncsiskodni, rámászott a szemüvegemre :) Le kellett venni szemüveget lehámozni rola a csöppecskét.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése