szombat, május 16

Csörösök

Tegnap elött annyit kint voltak madarak, hogy mikor kecskék kalitját kinyitottam -zárni kell ha kint vannak, mert vagy Lili megy be kicsikhez s szétrág vagy kecskék mennek Liliébe, akkor Lili birtokháboritást kiabál, Molli senkiébe se megy még sajátjába se- akkor mint a rakéták beszálguldottak birtokukba. Jot röhögtem. Kaja van kint is, viz is, szoval azért nem éheznek.

Lili és Molli már esznek közös tálbol, csak nem egyszerre de felváltva és kell némi távolság is, látszik Lilin nem életcélja hogy vért fakasszon, érti Nem bánt! és szoktam figyelmeztetni is. Ha Lili jön akkor Molli huzza el a kis tollas seggét. Molli is rajtam keres biztonságot, már használ fuvarozásra is mint Lili is, ha megyek valahová rámülnek, de ha Molli van rajtam s rámrepül Lili akkor Molli elhuz.

Csippi mivel látja Molli sokszor fejemen ül eldöntötte az sokkal jobb pozicio mint eddig hitte. Régen is jött fejemre, most viszont sokkal többször, egyik nap majdnem össze is kapott Mollival, ki üljön fejemen. Molli ahogy látom, nem utazik veszekedésre, de nem is hagyja magát, méregetik egymást kecskékkel ki ül magasabban a papagáj-ranglétrán.

Csippi vizbe kap kálciumot és Hemavit AD+E (vagy mit, konyhában van a flakon), most nem nyomatom a répára direktbe a kálciumot, éppen csak elkezdett szétállni szárnyain a tolla, 2 nappal késöbb több takaritani valo volt, 3. nap már nem, vagyis megfogta a vizbe adott vitamin/minerál mennyiség, ne hullassa vészesen ismét.

Molli nagyon szeret Dani ingnyakába kapaszkodni és odabujni, nagyon sokáig jol elvan ott, Dani megy ide-oda, Molli meg élvezkedik. Inkább Dani szokta kihámozni onnan, mint Molli menjen le rola. Aztán Molli behajolt, seggét emelte és pipeget a szék karfáján Daninak, erre Dani kérdezte most mit csinál? Én meg mondtam "szerelmes beléd :))) "

Molli még egyszer sem pottyantott ránk, egyébként arányaihoz képest ö dugja legjobban le és hátra a seggét ha tojni akar, s párszor a képernyö hátuljára akarta, de volt annyi idö áttegyem kalitjára vagyis jol behelyezkedik/nekikészül ;)

Jo, hogy leirtam Molli nem megy be kalitjába... ráment az oldalára, nyitottam ajtot (övét sokszor nyitva szoktam felejteni, jogos a mondat nem szokott sk bemenni) s bement inni majd kijött majd ujra be enni.
Most mindenki "otthon" van, besötétitek s szieszta nekik ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése