vasárnap, május 3

Molli és a többiek

Feltettem 2 néhány másodperces filmecskét, elsön Molli táncol, másodikon szöszöl:)

Annyira édes kismocsok, nagyon megszerettem. Legtöbbször probál legközelebb jönni hozzám, akkor is ha ez kényelmetlen neki mert log a kalitkáján. Forgatom kalitját, hogy hol itt, hol ott üljön.
Ma beszéltem azzal a férfivel, akitöl vettük, meséltem már pusziszkodunk, simogatom a hasiját, gratulált, hogy nagyon ügyes vagyok. Olyan jot nevettem 2 hete, amikor akartuk venni Mollit, mondtam családom lent van ott nagyvárosban, ahol Ö lakik, visszakérdezett "Szüleid itt vannak?" Mondtam nem, férjem és lányom van ott, erre Ö "Azt hittem ugy kb 16 éves vagy" :))) Igen, fiam barátai is szokták hinni lányommal beszélnek, mig le nem osztom öket ha szemtelenkednek, aztán mennek fiamhoz, hogy most valoban a mamáddal beszéltem? Örülök is ám ennek, hisz lányom perfekt svéd, ha rolam azt hiszik a lányom vagyok, akkor nagyon nem hallatszik dialektusom lenne vagy helytelenül beszélnék. Hangom fiatalka, legalább valami az;)
Mondtam ma a férfinak, hogy néhány hét és jöhet a férjjelölt is Mollinak.
Troll manot jelent, elsö nap Dani mondta Mollinak, te kis trolle, mondtam Tisszinek mit mondott apja, ugy gondoltuk fius név, igy megbeszéltük majd a férje Trolli lesz. Nálunk mindenki "i"-s, ezért lesz a i a vége e helyett. Kutyusok is i-sek voltak, Gina, Dolly, Nicki, Gerri, Bonnie, Liza.

Olyan elégedett vagyok a kis csörösökkel, mindegyikük teljesen más egyéniség, s mindegyikük nagyon aranyos. Csippi a legkiváncsibb, ö a legdumásabb is, aztán Molli is szeret dumálni, ö simán csipog és torokbol nagyon halkan kvakkol, Lili sokszor van csöndben, ha viszont dumál ö az aki nagyon sokfélét mond, oriási már a papagáj-szokincse, szépen ugat és nyüszit is, tud kecskéül és gyöngyösen is, lehet egy kanárit is venni kellene? Tweety nagyon halkan pittyeg, nagyon ritkán hallani normál kecske-hangerön megszolalni. Ha valamelyikükhöz szolok mind válaszol többnyire. Ha kimegyek hivnak vissza, igaz Tweetyt hallani kagylozva lehet csak, Lili többnyire szabadon van s jön velem.
Molli darálja a magot, az az nem mindet eszi meg, vannak magok amiket csak darál, csomo "homokot" csinál, többiek tálkájábol leporszivozom a maghéjat, Molliét ki kell önteni.
Csippi idekerüléskor kalitkábol fiam kéz-mutogatása (kézhez szoktatás miatt) kiszökött, aztán azota is ha nylik az ajto, rajtra készen ugrik, de megtanulta, ha zöldség-gyümi-csira tányér jön kalitjuk aljára, akkor ne jöjjön ki, imád zabálni egyébként. Tweety majmolja Csippit, megy utána, nagyon jol megvannak együtt. Molli iránt sem sok érdeklödést tanusitanak. Molli illedelmesen minden zöldség-gyümi-csirát megkostol, igazi jo gyerek, szokja a dolgokat és eszeget. Lilit mindenhez hozzá kellett szoktatni, lehetöleg a számbol adva. Csippi mindenevö volt gyárilag, Tweety meg ugye majmolja.
Molli ma elöször jött ki saját maga kalitjábol, harmadszor volt ma kint, elöször elforgattam ajtonyilásait s ugy repült ki tuloldalon, másodszor Csippi bement hozzá ma pedig kiült ajtojába majd percekkel késöbb lesétált rajta (lefelé nyilos) aztán reppent. Ha kint van akkor hagyja pocakját simogatni, kalitkán belül nem közelitettem még annyira meg, látom aggodik s nem akarom féljen, ugy érezze nem tud hova menekülni, kint reppenhet, szabad. Puszilgatni bent is engedi már magát s ma már puszilgat ö is engem. Ajtaját többször nyitottam már ki, lett volna lehetösége kijönni.
Lili viszont kicsit zizze, sok volt a változás mostanában. 2 hete jött Molli, egy hete nagyon átrendeztem a kalitját és hétfö ota többször volt házon kivül hámmal. Majd szépen megnyugszik, megszokja kijárunk, utálja ha nem lehet velem, ülhet rajtam, én viszont nem akarok egész nyáron és egész életünkben bent ülni. Kicsiknek van/lesz társuk, Lilinek én vagyok a társa és szeretnék is maradni.

3 megjegyzés:

  1. Molli nem hangos? Szeretnék majd egyszer egy pyrrhurát, csak félek, hogy nagyon hangos, a nimfákat sem bírom!

    VálaszTörlés
  2. Nem hangos, abszolut lakásba is valo madárka. Majd videofelvevövel probálok hangokat is felvenni, a fotomasinán filmezéskor csak zugás van.

    VálaszTörlés
  3. Jó lenne, köszi!

    metikus

    VálaszTörlés