péntek, május 22

Nokia N96 :((((((((((((((((









Mint tudni lehet rolam, vak tyuk is talál szemet fotos vagyok, az az néha sikerül 1-1 jo képet is lönöm. Ugy 5 éves a Minolta gépem, nagy dög, nem is nagyon gyors -amikor vettem még a gyorsak közt futott- van egy sárga árnyalata sokszor, nem lehet kilöni belöle. Többet ki lehetne hozni a gépböl, de hát annyi más dolgom is volt az évek során, nem is fontosabbak, lustaság, meg kellene tanulni jol fotozni. Majd egy uj géppel valamikor.... ezt cipelni sincs kedvem magammal.
Tisszinek vettünk egy kicsi nemtom milyet, most ismét vár szervizelésre, meg kellene találni a blokkját, ismét az hibája mint egyszer már volt.
Gondoltam egy 5 megpixeles kameráju "okos" telefon tud nekem "ugy-ahogy" elfogadhato gyors képeket csinálni, ott vannak a gyerekek mobiljai, nem ekkora okossággal, s jobbakat csinálnak.
Olvastam én teszteket elötte, a gyárbol elöre kicsempészett N96-rol, de a tesztelök sem hitték igy hagyják, igy aztán én sem, mégis csak ök az okosabbak. Hát rábacctam:(((( Nokiárol sem feltételeztem ilyet megenged magának. Megengedett.
Van két hét meggondolhatom magam idö, mivel ez a törvény ha weben veszem. Csak éppen ki nem bontott termékre. Itt a böki. Honnan a francbol tudjam nem jo ha nem bontom ki?
Ma´sik "érme", Fogyasztovédöi törvény, hogy a termék nem felel meg a rola megadott elvárásnak, ez volt mikor mosogépet és száritogépet néhány éve visszavitettem majd 1 éves használat után, közben sok honapog veszekedtünk. A mosogép belemosta az utolso öblitövizbe a fakkbol ki nem mosott mososzert -Tisszi meg ekcémás lett, igy jöttünk rá- a széritogép nem száritott szárazra. AEG gépek voltak, a moso 1600-as centris, a szárito is kb a legjobbjuk. De nem feleltek a velük szemben jogosan támaszthato igényeknek, mint ne legyen mososzeres a ruha és száraz legyen.
No szerintem egy ilyan nagyon "okos" telefontol elvárhato jobbbbbbbbbb képeket csináljon, ha a kevésbé okosak sokkal jobbakat tudnak. Ezért a foto-csokor feljebb. Képeknél is, két fényképezöje, mind a 2-nél és filmeknél is olyan mintha egy szita lenne a képek/film elött. Mindegy nap vagy árnyék, vagy vaku, mindig.
Szomoru vagyok, a telo egyébként jo, minden jo rajta, csak ez nem. A nem ezzel felvett képek is gyönyörüek rajta.
Azt hiszem ki akarom cseréltetni 95 8G-sre, azok teszt szerint jobb képeket csinálnak, szeretném ha kezem ügyében lenne valami gyorsan az aranyos pillanatokat könnyebb legyen megörökiteni.

4 megjegyzés:

  1. Tényleg nem a legjobb képek :(
    Nekem egy Fuji FinePix A35-ös fényképezőm van, 5,2 Mega Pixeles kamerával, és szerintem elég jó képeket csinál. Ez az, amit Zafír utál, és támad miatta. A telefont még nem ismeri, azzal lehet fotózni, viszont az nem csinál olyan jó képeket. Fogalmam sincs az hány M.Pixeles, Nokia Xpress Music. Viszont zenélni tényleg nagyon jól lehet vele :))

    metikus

    VálaszTörlés
  2. A FinePix-ek jó kompakt gépek, régen én is azzal fotóztam, most egy FZ50-es Panasonicom van. Sokkal jobb mutatókkal, mint a FinePix volt, de azért néha visszasírom az öreg masinát.
    A telefont én viszont kizárólag telefonálásra használom. Nekem csepp, törés, és mittudom én mi mentes "turista" Nokiám van. A fényképezője katasztrófa, de nincs is indíttatásom használni, rádió van benne, de azt sem használom, viszont van rajta iránytű, meg walkie-talkie, meg egy csomó - szintén felesleges :) dolog.
    Én nem hiszek ebben a csalamádé szisztémában, hogy egy kicsi telefonba jó minőségű, kamerát, meg mindenszart be lehet tenni. Lehet hogy maradi vagyok, de telefonnal telefonálok, fényképezővel fényképezek, zenét pedig MP lejátszón hallgatok.
    Mert ugye a krumplileves legyen krumplileves :)

    VálaszTörlés
  3. Én sajnáltam volna a pénzt MP-lejátszóra. Laci meg kapott egy új céges telefont, és ki lehetett választani, hogy milyen legyen. Hát kiválasztottam magamnak :)

    metikus

    VálaszTörlés
  4. 2 megapixeles, megnéztem, ugyis itt van gépen nyitva 800 Nokia oldal:)

    Ági!
    Te már müvészi fotokat csinálsz, olyan telefon még nincs;)
    Nekem csak a gyorsan lekapom, lefilmezem aproságokra kellene, majd szeretnék egy jo fotogépet is (ha lesz miböl) és nem egy ilyen nehezet, nagyot, elöszeretettel sárgába fotozot.

    VálaszTörlés