péntek, május 8

A kéjenc (Molli)

7 megjegyzés:

  1. Lilike mit szól Mollihoz? Molli egy cuki tollasbaba.

    VálaszTörlés
  2. Te valamit nagyon tudsz ezzel a szelídítéssel! Irigyellek nagyon :)

    VálaszTörlés
  3. Lili kicsit féltékeny, Tweetyre féltékenyebb volt, de Lili az elsö akit kiengedek reggel, csak ö jöhet tv-zni este,+ pár aproság, szoval vannak kiváltságai is. Figyelek a lelkére mert az nagyon nagy van nekije:)

    Lehet csak az alany ilyen kis szuper csajszi:)
    Mutogasd képeket-filmeket-irogatást rola Ákosnak, lehet Ö is beléjük szeret. Bár szerintem jobb lenne a két kalit egymás közelében, mozizzanak napközben, érdekes amit másikak csinálnak. Nem egy veszekedös fajta pyrrhura sem, semmi gond (kop-kop-kop) kecskékkel együtt reptetni, de messziröl sincs akkora mozgásigénye mint kecskéknek. Köröz néhányat, kiváncsikodik és elég hosszan elüldögél valahol, nézelödve vagy vállamon-fejemen a hajamat fe´sülgeti.

    VálaszTörlés
  4. Á, nem, ha veszek pyrrhurát, azt magamnak veszem :) Csak azt nem tudom, hová tegyem, nincs hely. De ha a nimfák kalitkájára valahogy szerelnénk gurulós lábakat...Egyenlőre nem merek ilyet megemlíteni, Laci nem az a barkácsolós fajta. Meg úgy gondoltam, a kutyák miatt sem lehet egyenlőre, hiszen ha ki vannak engedve a madarak, Bátort ki kell küldeni, Bogyó meg fél tőlük. De nem mindegy, hogy két, vagy három madár miatt küldöm ki Bátort? Bogyónak is mindegy, hogy két, vagy 3 madártól fél nem?
    Szóval ha sokat mutogatod még Mollit, elcsábulok :)

    VálaszTörlés
  5. Az én férjem sem az a barkácsolos fajta, barkácsolok én, Ö meg mosogat ;)

    Ha irsz méretet meg azt kb milyennek szeretnéd, szerkesztek én Neked, méretre levágják a barkácsáruházakban, csak furni kell és csavarozni, olyan görgö is kaphato ugyan ott az áruházban. Ha élfoliázni kell, azt is egyszerü sk, vagy MDF és festeni vagy fenyöböl ha az jobban passzol, nem is kell sok anyag hozzá az az nem kerül millio pénzbe.

    VálaszTörlés
  6. Jaj, köszi, de egyenlőre én is még csak érlelem magamban a gondolatot :) Sok mindent barkácsoltunk mi már, csak a kedv az, a mi hiányzik a férjemből. Lassan kell adagolni neki a dolgokat.(Még nem tudja, hogy új madáron töröm a fejem). Most pl. azt mondta, hogy ő már soha többé az életben nem fog tapétázni. (Mert mondtam neki, hogy most, hogy nincsenek nimfák, újra lehet tapétázni a szétrágott szobát)

    VálaszTörlés
  7. Oksi majd.... majd szolsz;)

    Ha utál tapétázni, tegyetek fel üvegszálast, az 1 méter széles, csak falat kell kenni, azt viszont erös tapétaragasztoval. Ha megszáradt lehet festeni és nagyon sokszor festhetö. Ez az üvegszálas apro falegyetlenségeket is elfedi, és majd egyszer az unokáid sem tudják letépni, mint sima papirokat. Én is utálok tapétázni, szinte mindenhol ilyen üvegszálas van nálunk, festés meg gyors, de nem Dulux-al, az nem jo erre mert nagyon vékony a hengere párna-vastagsága. Hagyományos henger oksi, én a nagyokat nem tudom emelni, kb 10-12 centi szélessel szoktam kenni és ugy is gyorsan megy s nem is fröcsköl.

    VálaszTörlés