szerda, július 22

Nagyon röhögtem

Tegnap este ült Lili a vállamon, dumált aztán eszébe jutott kicsit megpuszilgat, olyan nemes-modon. Nagyon ovatosan megcsipkedte az arcom, számba dugta csörét többször, majd az orromat akarta bekapni én meg persze dumáltam aztán elkezdte ö is, "mit csinálsz nem szabad", összevonta, s közben akarta bekapni az orrom... Hát ugy röhögtem, többször mondta, végén már közeledett az orromhoz s kacagtam, kénytelen voltam leoperálni magamrol, igy nem lehet madarat nevelni:)))

Másik nagy röhögésem még délután volt.
Mivel ha kimegyünk kisvárosunkbol, az 30-50-60-több km-t jelent, gyerekek akkor akartak szomjan halni ha véletlen nem volt mit inni velünk, én meg kacsa vagyok, igy alap, hogy vizesflaskák, hütötatyo, benne jégaku(k).
Jo néhány honapja Dani készitette be az uti-vizet, már hazafelé Tisszi: Mamma, jégkocka esett a combom közé! Mi van?????????? Aztán potyogtatta ki a jégkockákat tatyobol valahogy, Mamma mindenhol jégkockák vannak!
Hát az volt, hogy van egy vastagabb, belül löttyös jégkocka tartonk, ezt a me´lyhütöben kell tartani s ha éppen nincs jégkocka, de kell akkor nagyon gyorsan megfagy benne a viz, kockává. (Baromság, zacsiban se tart több ideig, de ha már egyszer van...) No Dani ezt rakta be jégaku helyett hütötáskába. Ez jutott eszembe tegnap autoban, s elkedtem röhögni, Dani kérdezte, mi van? De annyira röhögtem, hogy nem tudtam beszélni, erre Ö is röhögött -rajtam- s mivel nagyon szerettem volna mondani de nem ment, egyre jobban röhögtem, Dani is:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése