vasárnap, július 19

Mai képek

Napokban Lili ült a konyhaajton és rágta, amit ugye nem szabad, rátettem még egy törölközöt, s pont mikor tettem Lili megszolalt: Mit csinálsz? Hát ugy meglepödtem:)))

Ekkora toll:) Lili repülés közben hagyta el szárnyárol. (araszom 20 cm)
Családnak (kivételesen az egész családnak) tetszik.
Estére már az ajto elöttig majdnem kész lett.
Ez az ajto lesz holnap beépitve (remélem). Mikor megláttam mennyibe kerül egy uj duplaszárnyas, szivbajt kaptam s egy honapig erre vadásztam használtan. Nem szinhelyes a kép. (Lehet nappalin lévövel megcseréljük, az nem átlátszo üvegü, ha meg nem majd átlátszatranra csináljuk a tinilánynak.)

Ki mondta erdö mellett nem jo lakni? ;)
Kilátás erkélyröl, van ott egy erecske is, fiam átlag évente 2x esik bele:)

2 megjegyzés:

  1. Jó lett a padló! Ti olyan ügyesek vagytok, jöhetnétek hozzánk is renoválni :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, de ez most nem az én "tollam", Danié.
    Hová, mikor? ;)

    VálaszTörlés