kedd, július 21

Egyszer fenn másszor meg nem

Hát.... a tegnap szörnyü volt, olyan szinten fulladtam be fiam dezodorjára, hogy kezem lábam zsibbadt, pihegtem, erre nincs gyogyszer. Le is kellett feküdnöm több orára, utána is olyan voltam mint akin az uthenger ment át. S még magyaráznom is kellett, a saját családi fiuknak, hogy dobják már ki ezt a szart!!!!!!!!!! már a multkor is befulladtam töle, csak nem ennyire. Rémes volt, nem tudtam meguszom-e a korházat, kell-e mentö, Dani közben elment itthonrol mobil nélkül, Tisszi örzött én meg bögtem csak ugy csendesen.
Fiam meg harcol, ez is harcához tartozik az illat, harcol mert szerinte ugy kellene a világnak müködnie ahogy azt Ö gondolja, az Isten pénze se lenne elég neki, jogai azok vannak de kötelességei azok nincsenek, Apját tudja ugráltatni kedve szerint, engem meg nem mert szerintem majd ha saját lakásában a saját pénzéböl él, akkor majd azt csinálhat ami neki csak neki jo, addig viszont amig együtt lakunk alkalmakodni kell(ene) egymáshoz. Megtanult gyerekként figyelmet, odafigyelést, tiszteletet, kedvességet, stb... kapni és adni, hol van ez?
Drága Nagymamám mondta sokszor, az Isten nem ver bottal, s valoban nem kivánok rosszat Chrisnek, de most megkapta, barátnöje szakitott vele ma reggel. Sajnálom, viszont ha a tegnapi illat-harca nem lett volna, ami miatt Danival is jol összevesztem, akkor sokkal jobban tudnám sajnálni.

Aztán, hogy ne legyen szimpla a nap tegnap, Dani is megkapta a magáét (Ö fizette az ujat ma!:)))) egyébként közös a kasszánk), bedeglett az asztali körfürész. Az enyém. Mert én nem fuxot meg cicomát szoktam kérni a nagynapokra, hanem hol ilyen gépet, hol olyat, hol meg madarat. Olyan bö 2,5 éves volt a fürész.
De akkor kell másik, mert ugye miota lett azota rájött Dani ez egy remek dolog. Elmentünk nagyvárosokba venni. Elsö bolt csak ugy 50 km-re, kerestük-kerestük aztán kiderült felszámolták. De a k.... honlapjukra nem tudták ráirni. Jo ora elment ezzel, de legalább bementem egy boltba, vettem Tisszinek 1 polot egy kardigánt meg néhány csomag szalvétát.

Aztán mentünk tovább messzebbi városba, bolt:
- 1. csak 28 cm szélesig állithato s 1750 kr, de jo stabil.
- 2. ugyan olyan mint volt, de másfélszer annyiért mint anno vettük, az az most 1500. Na neeeeee!!!!!!!!! elég carrr volt és hamar meghót/feladta.
- 3. eccerübb csak 20 cm szélesig állithato, az 1000 kr, nem tul stabil, a következö duplája de negyven valahány szélesig állithato, teljesen stabil. No meg a sokezres gépek. Dani szerint jo lett volna az 1000 kr-s, én meg mondtam nem, sokszor kell szélesebbet vágnom, stabilt akarok! s Ö vágta paffra az én fürészemet, igy adjuk össze, enyém 1000 kr volt, Ö az 1000kr-st akarja igy meg is van ára:))
Egész finom asszem 60 foku tárcsát is találtunk hozzá, ennek örülök nagyon, bár 250 kr volt, elöször egy 530 kr-st találtunk, igy a 250 már ocso, ugye-ugye csak a mihez képest-et kell nézni;)
Találtam egy eladot, hol van dobozban ez a gép? Elment majd jött s mondta kollega Anders mindjárt jön segit. Közben Dani is elment, Ö visszajött, mondtam mindjárt jön a kollegája s mondja. Elmentem lakkért 3 percre, vissza, Dani mondta jött a kollega, de elküldte, hogy már a másik kollega keresi! Nem tudom, néha Dani a fülén ül mikor beszélek hozzá? Erre ismét elmentem keresni valakit, aki tényleg elment keresni dobozban gépet. Én ismét el, lámpát keresni ide a dolgozoba mennyezetre, találtam is ami tetszett, de dobozban nem volt csak a falon felszerelve, visszamentem Danihoz. Még vártunk, mentem még egy kört, már lassan félorája vártunk, erre elmentem egy ujabb kollegához hogy minket lefelejtett a kollega, aki viszont ekkor jött ugy 2 méter magasban egy kocsival azon a fürészünk, 33 kg. Ezt leadta nekünk.
Akartam még mosdot is venni -cserélni kell lenti fürdöben- de már nem volt eröm, meg azt sem akartam kolbászos bezárjon, kopogott a szemem. Vettem egy hot dogot, spanyol csipöskolbásszal, francia dresszinggel, -magyar pusta korv nem volt már, az finomabb- aztán Dani is vett Ö mást majd hazajöttünk, kb 9-re haza is értünk. Hazafelé fotoztam, lesznek képek.

Lili ma kimondta szia. Utobbi napokban semmi ujat nem mondott. Nagyon örült hazaértem, boldogságában meg is akart etetni, de rászolok harározottan: nem etet!

No kb ennyi, ajto Tisszi-szobában nincs beállitva, fal megépitve... hát ilyen csigasebességgel haladunk. De most legalább volt indok a csigaságra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése