csütörtök, július 30

Kerge Lili

Totál lökött lett a csaj. Ugye többnyire lát vagy jön velem ide-oda, mostanában meg többször eltünök, mert nem mindig alkalmas a helyzet arra vigyem öt is magammal az emeletre épitkezni.
2 napig gipszeltem és csiszoltam, igy vagy nagyon hajlongtam, ami nem igazán alkalmas arra ö közben rajtam üljön, meg poroztam ami szintén nem jo neki. Tegnapelött a multkor fotozott falat amire irtam remélem csak azért foltos mert még nedves... hát nem azért foltos, igy ujra átfestettem, meg a 4. falat is, azt alapbol 3-szor. Tegnap felragasztottam az oriás posztert, Lili is fennt volt emeleten tegnap, egész rendesen elüldögélt a fogastarton, -meg rajtam, meg a lámpán- megtanult fütyülni, azt is gyakorolta. Honnan tanulta nem tudom.

Eddig is csinálta, hogy amikor néhány orára eltüntem, akkor utána ragadt rám mint a csiriz, el ne tünjek ismét. Most viszont kezd alaptulajdonságává válni a rámragadás, uj szokásai is vannak, egyik hogy probál fejemen egyensulyozni... tessen hozzáképzelni mekkora lábmérete és sulya van s én voltam az aki anno dauernál végigveszekedtem a fodrásszal, mert fájt... + csörével a hajamat tollászkodja---tollászkodná, nem viselem jol a kiképzést.

Nem uj szokása, csak sokszorosan hatványozta, hogy orromat akarja rágni, közli hozzá hogy puszi, vagy meglepettem pofámba bámul utána, s mondja, hogy mit csinálsz? Mit mit, hát meg akarom tartani a bört rajta meg a porcot benne -néha nagyon finoman, ovatosan fog rá, az is igaz, s sosem erejéböl, akkor már mehettem volna plasztikáztatni-. Néha azt is közli már, hogy nem szabad, miközben csinálja. Szemüvegemet is akarja rágni, mondom nem szabad, rám néz a gyönyörü piros fejével és ártatlan képpel közli puszi.

Ha kapott 1-1 falatkát vagy nem is kapott csak hiszi ettem, akkor tátogni szoktam, lássa nincs semmi a számban, erre trombitál egyet csalodottságában. Ezt a trombitálást kezdte el napokban akkor is ha számat akarja bekapni, bedugja csörét a számba, also szájszélemet bekapja s puszilgassam a felsö csörét, cuppog, trombitál, dumál közben. Néha orromba is trombitál.

Néha etetni is akar, de ezt már udvariasságot kerülve elutasitom, határozottan.

Valamelyik nap garázsban, mögötte a tároloban meg kint a "tetö alatt" -ott csomo léc, faanyag, asztali körfürész van most, most nem a pihenés helye, szeretünk ott üldögélni, enni mikor jo az idö- is takaritottam, Dani levitt megint csomo vacakot a szeméttelepre. Igy végre a nagy kalitka darabokra szedve kikerült a tároloba. Emeleten a felnöttek gardrobszobácskáját is átturtam, -nem találtuk sehol Tisszi poszterjét, a másik 3 az megvolt, csak pont ami kellett volna az nem- igy ott is átszerveztem a cuccost, befért még oda 5 börönd, 3 kicsi üres, a 2 nagyban ez-az van.
Aztán csak megtaláltam a posztert is, ablak alatt a fotel mögött Dani hálojában. (Nem vagyunk rosszban Danival, de olyan nagyon horkol, hogy nem tudtam aludni s Ö sem mert ébresztgettem, halkitsa le magát. Igy aztán mondtuk mikor ideköltöztünk, hogy nem azért vettünk ekkora házat, hogy ne tudjunk aludni, s mindenkinek van saját szobája.) Ma Chris szobáját pakoltuk ki, valamelyik nap Daniébol is kidobáltunk vagy 4 zacskonyi ruhát, papirokat, vacakokat s még nincs kész ott a nagyatakaritás. Kimértük hol lesz az uj fal, mekkora hely kell Tisszi gardrobjában a butorzatnak, ahhoz épitjük a szobát. Lesz 2 db 60 széles gardrobja benne, 1 fogastartoja, a sréhent plafon alatt 1 m széles kb 40 cm mély polcos. Ott van a porszivo is beépitve, központi. Nincs pénz uj igazán odavalo gardrobszoba berendezésre, abbuuullll kell gazdálkodni ami megvan már.
Chris gardrobja kissebb is lesz, meg el se lesz teljesen szeparálva, de neki annyi cucca sincs mint a család nöjének. ...s a nöci még szokta közölni is hozzá, hogy nincs egy rongya se.... lesz ez még rosszabb.

No.. kb ennyi ami történt, Tisszi-szoba léceken kivül kész, (mennyezet alá falra, padlo fölé falra és ajto köré- elötér nincs lefestve készre, söt még lecsiszolva se, de uj padlo kész, s most készül már Chris birodalma, ami még harcos lesz, fekete falakat akarNA, én meg mondtam szo se lehet rola!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése