kedd, július 7

Kérdés és válasz

"Már akartam kérdezni: Mennyire követed az itthoni eseményeket? Közélet, politika, "celebek", színészek, zenék? Szoktál magyar Tv- csatornát nézni?"

Tudom szocpolt eltörölték, mások lesznek az adosávok, 2 évig lehet otthonmaradni gyerekkel, nincsenek bölcsödék. Politikába nem folyok bele, vagyis véleményem az van, de megtartom, utálom hogy nagyon sok magyar családtag-barát-szomszéd ellenség lesz, mert más a véleményük. Itt ezt nem tapasztaltam ill egyszer, de nem svédtöl. Egy magyar aki nem is magyar állampolgár, sosem volt az, sosem élt Mo-on, azzal volt elfoglalva, hogy az én Anyukám kire szavazott és akkor most elégedett? Folyamatosan ezzel jött, aztán már nagyon untam (akkoriban még nyuszibb voltam, ma már hamarább lerendezném az ilyesmit) s megkérdeztem mi köze hozzá? Szerintem nekem nincs közöm ahhoz Anyu kire vagy kire nem szavaz vagy egyáltalán szavaz-e. Megkértem fejezze be vagy fejezzük be a kapcsolatot ha ez igy nem felel meg neki. Befejeztük, s nem is hiányzik;)
Volt egy taxis, reptérre mentünk 2 gyerekkel, ugye jo messze van, taxis meg végig nyomta a sodert, én csak hümmögtem, még véletlen se mondjak semmit, de olyan hévvel mondta, hogy fiam be volt tojva, hogy bácsi haragszink ránk és ki fog rakni az autobol? Na ne má.... azota azt a taxis társaságot nem hivtam, nehogy összefussunk ismét.

Rádiot szoktam hallgatni, otthon és néha itt is magyart számitogépen, igy zenékkel már ugy ahogy képben vagyok, de nem volt ez mindig igy:) Volt hogy otthon hallottam valamit s elmentem megvenni, rákérdeztem eladosráctol szöveg alapján, mondta mit keresek. Aztán Ö kérdezett valamit, néztem, nem ismerem. "Hölgyem, a csapbol is ez folyik, hol él ön?" " Svédországban." Jot nevettünk:))

Celebek, fujjj... de néha belefutok ^^nagy hirekbe^^ meg salátaujságot is szoktam olvasni otthon, mivel nincs egyetlen normális ujság sem. Vagy én nem vagyok az, de az itteni napilapokkal remekül elvagyok. Ritkán veszünk mostanában, itt az internet.

Tv az egy külön dolog, ez volt a pont az "i"-n.
Ugye már volt parabola antenna, de jo helyen laktunk, ott nem lehetett kilogatni erkélyröl, se tetöre, se alattunk szomszéd kertjébe. Itt telt be a pohár, már ugyis akartunk költözni, évekig kacsintgattunk jobbra-balra, nézelödtünk, az is fontos volt elötte költözzünk, -akkor vezették be a nulladik osztályt igy iskola 6 éves kortol lett- hogy Chris kezdené, igy belecspatunk a közepébe s végre kerestünk egy házat. Ocsobb itt a házban lakni, mint Malmöben 1 szobával nagyobb lakást fentartani, egyikünk se volt oda Malmöért sem. Én utána jöttem rá, hogy mennyire nem szerettem, itt meg szeretek. 10 éve költöztünk ide.
Lett parabola és 2 magyar csatorna, nem sok, de valami, azt is el kell ismernem, hogy nem ment naponta söt ... aztán azt hiszem 2003-ban asztalra csaptam, hogy most már kell nekem net, s lett. Azota meg alig tv-zek, ill mostanában van 2 sorozatom, egyik a Medium, ezt tudom otthon is megy és néha becsuszik 1-1 film. Magyar parabola Dunával meg van még, de nem nézzük... Tisszivel Charli majmot néztük pár éve délutánonként.
Ma éppen rámjött Mézga, http://comment.blog.hu/2009/07/06/sorozatklasszikusok_a_mezga_csalad_i majd nézem, MTV videotárban, ott néha nézek ezt azt:)

Igaz nem egyenes uton de lehetne otthoni elöfizetéssel jupiszi-tányéros itt, sokan kihozzák titokban, nem kell. UPC-vel különben is meggyült a bajom, 2400 ft-os elöfizetés meg volt még Anyu halála után, erre kiszámláztak 2401 ft-ot. De nem tudták levonni, mert 2400-ra volt maximálva. Hát miközben erröl nem is tudtam innen átadtak behajtonak, arra viszont nem tudtak válaszolni, hogy ha valami stabilan 2400 akkor hogy lesz belöle több? Felmondtak, megköszöntem, igy belölem nem gazdagodnak. Akkor többször és hosszabb idöt ott voltam/voltunk, nem akartam még lemondani mig ki nem alakul mi s hogy legyen, hát segitettek és köszönet érte, igaz büntit buktam, de többet meg nyertem;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése