péntek, július 17

Ezért is vagyok csendben

Épitjük át az emeletet gyerekeknek, kissebbik melo ez a szoba, ez Tisszi majdani szobája, itt nagyon vacak a fenyöpanel festése.
Chris szobájában bontani is kell és 2 falat huzni is gardroboknak, erröl bövebben majd ha már csináljuk, de ott nincs fenyöpanel.
Tisszié a nagyobb szoba, elsö tervem szerint több falat huztunk volna itt, és lett volna egy nagyobb elötér, hogy egyforma nagy szobáik legyenek, aztán Dani beintett, hogy nem barmoljuk ezért szét a szobát, eddig Chrisnek volt nagyobb szobája, most a kicsié lesz nagyobb, Chris kap engedélyt együtt éljen ezzel a szörnyü nagy igazságtalansággal:)
Tény igaza van Daninak, most az eccer:)))

Festés közben:
Itt látszik a gardrob és a fürdö "szélessége" közti különbség, ezt fogjuk "el"épiteni.
(No meg Lili régi kalitja is látszik, az megy le a garázs mögötti tároloba, nem tudom lesz-e lakoja, ahogy magamat ismerem elkézelhetö ideiglenesen ismét szükség lesz rá. )
Ezt a lamináltat sk tettem le 10 éve, még ragasztott fajta. Sok helyen igy szétcsuszott, nem csak keresztben, de hosszában is, néhol karcos. Család szerint erre lehetett volna épiteni az uj falat, maradhatott volna, jo ez még, nem kell uj.... 1:3 arányban harcoltunk, gyöztem.
Viszont mind a 2 gyereknek is tetszik az uj padlo, Tisszi ott volt választani Chris nem.
A szoba ha jol tudom 4,8 x 5,5 m-es, ez a 2.nappali volt, de nem használtuk.
Gondoltuk naivan, hogy fent lesz 1-1 hálojuk és közös nappalijuk. Tévedtünk, olyan mértékben más-más a 2 gyerek, hogy közös nappali gondolata a lehetetlen kategoria. Igy kapnak 2 nagyobb szobát oszt élvezzék.
Fürdövel szemben:
Ilyen lesz:
Mennyivel egyszerübb lenne egy üres szobát festeni, parkettázni, stb...mint jobbra-balra pakolni.
Kétszer lefestve, ahol foltos ott még nem száradt meg. (remélem :) )
Estefelé már kellett az 500W-os lámpa, hogy lássam hol festettem vagy még hol nem. Sok méterrel odébb festettem, nem rizikoztam lámpával Lilit.
Többször szépen elüldögélt, nézelödött a ruhatartorol vagy a vendégágyrol, de többnyire vállamon akart ülni festés közben is. ( Vizes alapu szagtalan festék, nyitott ablaknál)
Csak igy lazán kidobáljuk a nem-kell dolgokat kertbe, aztán Dani bepakolja autoba és leviszi a leado helyre.
Kell potyizni? Kitartom a kert fölé:)

Pihenö az erkélyen

4 megjegyzés:

  1. Jó sok energiád van! Én tegnap lefestettem a fürdőszoba falát ( a csempe fölött), és plafonját, de majdnem belehaltam. Le kéne a konyhát is, de előtte, és utána az a sok pakolás, hát nem tudom rászánni magam, majd, ha nem lesz ilyen meleg.
    Hogy hogy kitartod a kert felé, meg nyitott ablaknál??? Megvágtad a szárnyát? Nem látom a hámot!

    VálaszTörlés
  2. Hám rajta, alatta -felette képeken látszik, a "kitartottam" képen nem.

    Mit kell kipakolnod? Csiszolni is kell (porzik) vagy csak festés? Butort is átfested?

    Energiám még csak lenne, eröm nincs:( Én is majd meg halok, ugy fájok, de itt csak meleg van, nem kábilkula.

    Ki kellene mennem vásárolni is, azt hiszem fel kell tankolnom fél liter kávét az agyvizemhez, vezetnem is kell, s több helyre... Nincs eröm felállni sem kávét melegiteni...valaki rugjon már hátson! :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, nem kell csiszolni, csak a konyhaszekrény teteje tele van üvegekkel, konzervekkel, halott német katonákkal, azt le kéne szedni, le is kéne takarítani a tetejét. Másnak virágok vannak a konyhaszekrény tetején, nekünk minden, ami máshová nem fér, kinőttük a lakást. :(

    Vedd úgy hogy seggbe billentettelek :)

    VálaszTörlés
  4. Nekünk ezért ér mennyezetig a konyhaszekrény, hogy se ne látszodjon, se ne porosodjon;) Nekem ha lenne még 10 konyhaszekrényem én azokat is telepokolnám, rémes vagyok.

    Jokor billegtetsz Te ;) Mikor kb leparkoltam már garázs elé:))) Most ettem, vettem jo fekete kenyeret, jájj de finom:)
    Volt egy érdekes találkozásom, egy növel elkezdtünk beszélgetni ananász miatt, vagy félorát dumáltunk. Itt ez eléggé szokatlan meg ugye ha férjestöl vagy gyerekkel lettem volna akkor nem is lehetett volna. Tök egyformán látunk dolgokat az életröl, hiszünk abban kell bizonyos emberekkel találkozni akkor amikor arra szükség van. Megadtam szoban honlapom elérhetöségét, aztán jött késöbb nincs-e tollam, nem volt. Mondtam irhat is ha akar, van ott emilke cim, ha erre van szükség akkor majd ez lesz. Még most is hatása alatt vagyok, mikor elöször ránéztem a nöre, akkor hogy ismerem, de tudtam, hogy nem, szoval érdekes volt.

    Na ismét seggberugás! Mert emelettel is haladni kellene.

    VálaszTörlés