kedd, július 7

Alább irtam: itt szeretek

Mai bizonyiték, filmeltem 6 percet hazafelé, már itt egész közel, városkánk elöttöl utcánkon át, házig. Nem egy izgalmas kalandfilm, bár föszereplöje is van, Lili.

..most a képre nézve látom, hogy az utat elválaszto "vájár"? vagy mi, autopálya épités helyett sok helyen ahol erre lehetöség adott, hol egyik, hol a másik oldalon 2 sávra bövitenek pár vagy tizen kilométeres szakaszokat, ki is táblázzák, elözni az egy sávos részen nem lehet, hisz ott az elválaszto kerités, de a sietö autos tudja hány km-t kell még visszafognia magát, aztán lesz 2 rendes sáv, le lehet elözni a lassan haladokat.
Ugye itt is baromi drága az autopalya épités, bár utána néztem, igaz itt kicsit (feljebb nagyon) hidegebb van, (idöjárás állobb anyag kell) a munkások bére is joval magasabb itt, de ahogy láttam itt olcsobb autopalyát épiteni.
Nincs sok autopálya, nem is szándékoznak záros idön belül épiteni, oriási is az ország....--- jut erröl eszembe, sok nönek 200 km-re (lehet több is, annyira nem vagyok naprakész, sok korházat bezártak, összevontak) van a korház ahol szülhet, vagy valakit operálnak, családtagja beteg, de ha nincs hely átküldik szomszédos országokba akár. Itt a nagy távolságok miatt nagyon sok embernek ilyen messze a korház. Nagyságnak is megvannak a hátrányai. 1-1 nagyon nem rutin mütét pedig ugye lehet ország másik végében akár, országot ha megforditanánk, lelogna az olasz csimába.
No visszatérve a vájárhoz, egy k.... jo dolog, sok életet megment, nem is drága, -mihez képest persze, pl emberéletekhez képest, többnyire az ártatlanok halnak meg a barmok miatt, no de maradok az autopályákhoz képest-nél, sok utat lehetne 3-sávositani. Persze jobbak az autopályák, nem kétséges, csak kaka-ban az ország, 1 km autopályábol nagyon sok km-nyi 3sávot lehetne átalakitani s látványosan sok életet megmenteni. Nem értem, miért nem csinálják Mo-on. Még irtam s töröltem, lementem politikásba, pedig ugye nem akarok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése