hétfő, szeptember 13

Napok ota nincs net

Néha van egy picit aztán nincs. Most van, irok röviden. Este a torkomban szoritott a bögés, persze ismét történt pár aproság, pl hogy piált, kirokázott ablakon a kertbe (nesze neked konyhakert) aztán elájult. Na nem, barát az nem szolt elájult, csak utána Ö másnap elmesélte. Miért is van a stabil oldalfektetési pozicio?
S mindezt itthon, ugy az ember bizik bennük, az orrunk elött vagyis zárt ajto mögött.. szoval rohangáljunk be ellenörizni a szobába piálnak, ájulnak, belefulladnak az ajulásba s ha igen soha a büdös életben ne bocsássunk meg magunknak? Tehát akkor mostantol ellenörzés... s ehhez mit fog Dani szolni aki a legnagyobb bizalmat szavazza folyamatosan? Elmesélte a gyerek, igen el. Erre neveltem öket, tudni akartam a dolgokrol -én nem meséltem a hintán körbezugást agyrázkodással, meg sok más dolgot sem- s akkor most azért mert elmesélte jol ellenörizzük, ...áhh hajam tépném ... Álmomban megint sikitoztam, Dani rázott fel.
Majd irok még, most tul zakkant vagyok gondolkodni tudjak, migrén is cincálja a fejem.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon együtt érzek veled!!!! Sajnos ötletem sincs, hogy mi lenne a jó megoldás, de rettenetesen sajnálom hogy így alakulnak a dolgaitok.
    Szólj ha valamit tudok segíteni.....:-(

    VálaszTörlés