szerda, szeptember 1

2 judás

1 csárdában. Nem megyen.
Még Bp-en vásárlásbol hazaérve punnyado fáradt komában ültem mikor Tissz megkérdezte jo ha kiengedi Tottiékat is? Persze. Aztán ugrottunk Ö is én is, Ö elölröl szedte fel Tottét a földröl, én a kisszekrény mögül Liot. Aztán bezsuppolás miután láttuk senki sem vérzik majd jo nagyot szusszantunk.

Mikor Lili lábát Tottiék kalitján Totte megcsipte akkor valami leesett Lilinek, azota nem szokott a kalitjuk oldalára repülni, -kopkopkop- Lio is megtanulta, ha közelit jön a hörcsög.

Igy 5 madár kint lehet egyszerre csak Totte és Lio nem.

Bp-en miután Lio már mindenkit kezdett megismerni s 3 lépés távolság kellett, Csippi is betartatta a távot, Lili is, -bár Csippi sose ment neki Lionak, Lilit néha repülésböl megfenyegeti-
igy gondolta Lio le ne maradjon, legyen már nagy fiu s elkezdte nem durván kergetni Mollit. Az meg szegény nézett miért pont öt? Aztán lenyugodtak a kedélyek, sokszor vannak ök 3-an együtt kint, Molli általában tudja hol a helye de szemtelensége az is van neki, simán be vagy kibujik Lio kalitjába, átfér rácsok közt. Meg ha Lili eszik, ott szokott ácsingozni nála, Bp-en még Lio elött Lili majdnem megetette Mollit 2x mondhatni majdnem szereti, avagy elég jol elviseli.

Igy most itthon az Totte kint legyen, kissé kalandos. Mert megy Lio kalitjára acsarkodni.
Van hogy Tisszi viszi ki, van hogy én ide-oda, vele rakok rendet konyhában, van hogy Tisszivel vannak nemesek én meg itt bent a hörcsöggel. Tegnap is ez volt, Tisszi volt nemesekkel kint én meg elvittem a két sapist zuhanyozni. Ugyan Molli nem zuhanyozik csak konyhában vagy táljában fürdik meg, de Totte jo nagyot pancsizott, nagyon sok tokja is van. Most már szép fehér a mellénye is. Aztán bejöttünk, kalitokat kitakaritottam s hopp egy Lio berepült. Gyorsan elkaptam Tottét s be a házába, kissé rámjött a frász. Tisszi meg mondta bocs álmos vagyok, ne bizz bennem. Hát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése