péntek, szeptember 24

Észöntés vagy minek is nevezzem

No, voltunk ma, kedden megyünk ismét.
Okosodtunk is.
Megértöbbek is lettünk.
No meg googliztam is ám, igy felkészülve mentem mit csinálhat a hash, mi is ez, hisz gondoltam érvelnem is kell -Dani felé- alap meg ugye az jobb ha az ember tudja. Eddig reménykedtem nem fogja szivni, most már feladtam hisz most 1 héten belül 2x igy meg jobb ha tudom.
No, 9% függö lesz, nem azért mert olyat tartalmaz ami függést okoz, pszichésen lesznek függök.
Szinte mindenki ilyennel kezdi, bár sokan nem térnek át soha keményebbre.
Hatás, idö, pszihozis kiváltodása, stb....
Hatás: tér és idö elvész, képtelenség valamit megtanulni, koncentrálás.... stb.. terhesen magzatkársodás.... aki tudja érti miért szurtam ide.

Mit mutat a potkeresés az az alkohol és narko mint potcselekvés?
Nem én mondom, az Okosok mondták, hiányzik neki a gyogyszer ami szinten tartja.
No most ezt probáljuk megértetni Danival. Most aztán nagyon kellene 1 oldalon álljunk.
Kedden folytatás.
Krizisben vagyunk, igy látják, ezt mondjuk most már többen látjuk, azt még nem tudom Dani is vagy sem. Ma hagytam föni a levében, rágodjon.
Tény, nagyon sokan nyulnak alkoholhoz, valami 10% alkesz, nemtom mennyi narkos (is). Én alkeszeket betegnek tartom, ok nélkül miért is ezt választanák, menekülés a nem rozsaszin élettöl, a valoságtol, depik vagy nehézségek, vagy mittomén, aztán meg a hatás fogságában. Nem, nem mindegyikük ilyen problémás mint Chris, de akad, nekik a másság miatt nehezebb az élet, könyebben sodrodnak perifériára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése