szerda, szeptember 1

Agyamra megy a férjem!

Kértem hozzon gluténmentes kenyeret meg nézze meg mi van még. Nem hoz, nem hoz, aztán megmagyarázta: Ha én most gluténmentesen eszek, akkor nem tudják tesztelni, utána olvasott.
Ne olvass, vásárolj! Nem akarok tesztre menni, a biztoshoz le kell nyelni egy méretes csövet, megvideoznak, ha kell vesznek szövetmintát, stb... De miért nem akarok arra menni? Mert undorito, nyeld le te!!!
Tegnap keksz, ma 2x voltam ott, hogy összefügg vagy sem, néhány napos gluténmnetes étrend akár cáfolhatna vagy sem, persze nem 100%, de az egyszerübb kiprobálása a dolognak.
Nagyon nem vágyom lisztérzékenységre a hétköznapi nevén, bele sem merek gondolni mi van ha igen, hogy egy Forinettibe nem haraphatok bele, stb... éhes vagyok, ma se ettem még semmit.

Probáltam aludni, de folyamatosan ugattam, éhes vagyok, nyügös vagyok beteg vagyok, höemelkedésem éppen lefele megy, izzadok is, remegek mit egy falevél ha éppen megeröltetem magam és elsétálok a konyháig, utálok mindent de legalább kinyüglödöm magam itt a blogon:(

2 megjegyzés: