szombat, szeptember 18

Ismét egy hétvége

Utobbi hetekben nagyon vártam muljanak a napok, már sokkal jobb a megfázásom, de még mindig nem vagyok tul rajta. Fejemben még mindig van trutyi, hallásom rossz -mult szombaton megdöbentem hogy alig hallottam kocsiban a motort- föleg Tisszit akasztom ki beszéljen hangosabban mert nem hallom, Ö viszont képes folyamatosan beszélni, sokszor azt se tudom miröl. Torkom fáj és höemelkedésem még mindig van s idönként köhögés. Na meg gyenge vagyok, ha egyáltalán sikerül magamat rábirni a tettek mezejére lépjek utána alaposan ki kell pihenni. Utálom:(((( Igen, elmegyek jövöhéten dokihoz, ha addig se leszek jol. Sajnos ezek a randa virusok ilyenek, hogy ki kell seggelni, persze ha most jött volna egy magas láz, akkor mentem volna direkt, mert bacik szeretnek támadni ha alkalom adodik a legyengült szervezet miatt. De bacikat is szokszor legyözi az immunrendszer, nem szeretem feleslegesen az antibotikum kajálást.
Hasam sem oks, igy most teszek egy probát nagyon szigoruan glutén mentesen. Tegnap elsö rántotthusom készült igy, liszt helyett valami gluténmentes liszt, prézli helyett cornes flakes-t daráltam le, tojást jol megfüszereztem s nagyon finom lett. Azta´n kiderül ha kiderül, ha nem segit ez ügyben is doki lesz. Elöbb vagy utobb, de majd csak rendbe jövök. Éjjel ismét sikitoztam, Tisszit ébresztetem fel vele most, Ö rázott, remélem szomszédok nem hallják és hiszik azt valaki ver éjjelek évedján. Ciki lenne. Már ez a sikitozás is az, de hát nem direkt csinálom, oka van nyilván.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése