csütörtök, március 26

Másik Elvis



A kedvencem festéshez. Évek ota ha nekiállok falatfesteni Elvis Costello cd-k adják az eröt. Ma belefejeltem egy nagyobb dolgozoszoba takaritásba, amivel odáig jutottam, hogy iroasztalon kék tintafolt, zöld tintafolt, vizfolt, madárkaka nyomok azokbol is lemoshatatlan zöld is. Hát akkor lepácolom... lepácoltam. Suroltam, csiszoltam elötte, s valamivel ez kezelt volt jo néhány éve, nem szivta ugy a pácot mint szüz fák, üldögélt rajta és vizszintes felületeken rekordsebességgel kereket is akart oldani, de harcoltam és gyöztem;) Persze eldugott helyen kezdtem, hogy egyáltalán pácolhato-e, lakkos páccal nem akartam és lazurozni sem. Szép ugyan nem lett, de a hibák kevésbé látszanak. Számitogép a kis mindenes iroasztalra lett üzve, itt irok most, s tetszik, kényelmes, bár a fél fenekem Lili kalitjába log. Huuuu deee fáradt vagyok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése