szombat, március 14

Fáj

Utálom, gyülölöm. Orditani és bögni tudtam volna napokig, türelem zéro.
Mindig fájok az egész testem, csak hol jobban hol kevésbé, aztán van a nyakam-vállam-hátam kombinácio, ezzel kezdödött sok éve, miután a tradicionális eü csak morfin alatti gyogyszerkombináciot tudott adni, néha morfint is mikor mentö vagy férjem vitt, egy év elmultával már azon gondolkoztam, nem birom tovább, feladjam? Gyogyszereken sem akartam élni, szervezetemmel még jobban kiszurni. Igy volt csontkovácstol kezdve minden, ami segitett végül is, mirigymasszázs. Heti 3x elsö hetekben, majd 2x, aztán 1x. Szo szerint zöld-lila-sárga-kék voltam az egész testemen, nem:) ez nem narancsbörre valo mirigymasszázs volt. Aztán sportmasször, de volt mikor az sem segitett egy arcüreggyulladásra kapott antibiotikum viszont igen.
Most megint betojt a váll-nyak-hát rész, szokásos lorugás kombináciot bevettem, de... betojt a derekam is és nagyon, annak ez semmit sem segitett. Hátsom az ugy 20 centire mögöttem vonszolodott, miközben 100 éves nénike modra tipegtem. Most már 10 centinél tartunk -hátsom meg én-, s már egész fitt 90-es tempoban közlekedem. De ez sem igaz, Aposom 94 vagy 95 éves lesz hétfön, hát vagányan ifjak irigyelhetnék tempoját.
Semmit sem tudok csinálni kb, amitöl meg falra másznék, legszivesebben bögnék, de ugy sem segit, akkor meg minek. Hab a tortán, hogy Tisszike is nyavajgott ismét a héten, 2 napja éjjel majdnem ügyelet lett, vakbél gyanuval, de elaludt, tegnap nem fájt, ma késö délutánra ismét fájt, derékszögben jött haza +hányinger, igy most bár ismét jobban van ügyeleten vannak, 40 valahány km itthonrol, kocsiban jobban lett lefelé menet, de most már nézzék meg.

Madárkák legalább szokásosan vidámak. Tegnap Lili ugy megbabrálta fülbevalomat, hogy férjem 2 laposfogoval operálta ki a fülemböl, a kedvencem volt sok-sok évig. Volt. Már csak tört arany értéke van:( Ma viszont Lili ült fejemnél itt a széken számitogépnél és elkezdte "kibontani a tokjaimat" avagy megtisztititani a "tollaimat", ugyan ugy ahogy saját "haját" szokta. Nagyon kuncogtam. Késöbb meg is akart etetni, menekülnöm kellett ;) Aztán melegitettem zöldséges husilevest fagyasztobol és ö lett jol megetetve, pogácsábol is kapott egy morzsányit, szintén fagyasztobol de átsütött, szinte mint ha frissen sült lenne. Kicsik ma elöször kaptak kalitkában zöldséget pici hussal levesböl, -konyhában szokták kapni, de ugye most nincs mozgáskordináciom 3 csirkéhez- nagyon néztek elöször, huzgálták a kis lábukkal, nézték egymást, mit csinál a másik, aztán elkezdték zabálni;) Most csak itt bent engedem ki öket, azért ha nyavajgok is ök jol meg vannak reptetve naponta többször. Lili az jön velem ha kicsoszogok valamiért.

Kicsik: nagyon örülök, hogy vannak egymásnak, annyira édesek együtt, szinte mindig követik egymást, de néha Tweety eltünik, akkor szoktam kérdezni hol van Tweety, hol a kis feleséged? Ma a szekrénybe bujt be, de ugy, hogy kijönni nem tudott, hallottam neszeket s huztam Lili kalitját, akkor nyilt az ajto s kijött. Kell venni mágneseket s felszerelni ajtokra. Van pár változás itthon, miota madarak lettek. Néhány karnis a mennyezetre vagy közvetlen alá került, néhány ajto tetején ez-az van, itt a dolgozoban egy régi szoknya, konyhában 2 konyharuha :) Kellene valami huzat az ajtok tetejére, Lili akarja rágni öket, nem mindet, csak 4-et. Iroasztalomrol is csomo rághato eltünt, érdekes, fontosak voltak, de a fiokobol ritkán kell elövenni. Viszont nem fontos dolgok meg idekerültek, csak hogy Lili ismét ne sajátitsa ki az asztalt. Mennyeztre már 4 kampo felfurva, kötelekkel, nagyon szeretik. Az also szint kb 110 nm, a közel 100-at annyi ideig porszivozom naponta kb mint a dolgozot, jo dolgozoban a kalitkákat is naponta vagy 2 naponta takaritom, ez benne az idöben. Ennyi a plussz kb avagy akár negativum ja és a fülbevalom, a lelkem meg szinte folyamatosan mosolyog, hát öszintén, nekem nagyon megér ennyit:) Család is mosolyog, még a férjem is, látja Lili skubizza a kajáját már nyujtja is ha ehetö csörileg. Kicsikkel kezdettöl fogva jobban elvolt, mind a kettö szivesen rárepül, tölük nem fél, mig Lilitöl tartott s Lili bele is csipet néhányat keményen, utobbi idöben viszont öt sem csipi meg jobban mint engem ha keményebben csip. Most hogy türelmem zéro, Lilivel is határozottab voltam, ha keményitett betettem kalitba néhányszor, elöször szolok, amiket ért ugy nagyjábol, "fáj" "nem szabad" "nem harap" "csak puszika" aztán mutatom "kalit" ha folytatja kalitba megy pár percre s hátat forditok neki. Ugy érzem alakul, visszavesz. Nem véresre harap, de fáj idönként. Probálgatja a határait, mint egy kisgyerek.

Mindjárt éjfél, meg semmi hir mi van lánykámmal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése