szerda, február 18

Lili kilopta fülemböl a fülbevalomat


Mint alább irtam, fözöcskéltem közben bejöttem irni mig rotyogott magában, csibéket betettem aludni. Lili ajtaját sokszor rá se kapcsolom, most sem tettem, de ezt elfelejtettem, igy kijött utánam konyhába fözni mikor kimentem.

Ez olyan tipikus Lilis: vállamon ül, játszik hajammal, aztán kicsit megcsipkedi fülemet, erre azért már ösztönösen reagálok, valahogy nem szeretem ha csocsálják a fülem = ekkor már elég jol eléri az arcomat, kicsit belenyomja csörét, hogy "Na fordulj már ide!" fordulok, ekkor csörét a számba nyomja, hogy pusziszkodjunk. Olyan nagyon édes:)))
Szoval fözöcskéztünk, leves kész lett, kiszedtem zöldségeket, husikat és jo alaposan megkostoltuk, soha nem ette még ilyen szivesen a hust. Hoztunk be kicsiknek is egy tálnyit, öket nem mertem kiengedni konyhába, gyorsak, bajuk eshetne. Aztán hazajött Dani, evett levest, én már jol laktam kostolgatástol, Tisszi elaludt, fiam meg barátnözött. Lili nézte vállamrol Papát, elégedetten s beszélgettünk. Felálltam valamiért, Lili felélénkült, ment a fülemhez, gondolom, hogy pusziszkodjunk má, s fülbevalommal játszott, ki is szedte, most elöször, s elnyargalt vele a hátamra. Hátranyultam elkapjam a grabancát, erre leesett, bele komposztálos szemetesbe, onnan felrepült a játszojára. Fülbevalo sehol. Kiboritottam szemetest, persze csurig volt, 3x átturtam sehol. Eddigre már Dani kereste szekrények alatt, nem találta, Ö el valahova miközben turtam szemetet. Aztán hasravágtam magam s kerestem szekrények alatt, Lili persze a hátamon. Megtaláltam, a játszo alatt :)) Az az nem ejtette ki csöréböl szemetes környékén az ijedtségtöl. Aztán ott feküdtem, Lilivel a hátamon mikor jött vissza Dani, jo nagyot nevetett, ahogy Lili tronolt rajtam.
Madárral nem unalmas az élet :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése