kedd, február 24

Kukorica




Találtam kukoricát, nem fagyasztottat, nyerset, tejeset. Vagyonba került persze, de akkor is vettem a madaraknak egyet. Belenéztem a jo hosszu számlába, hát a majdnem forintositva 400 ft helyett az egy csö kukoricára 2300 ft számolt. (Ezt az adatot irták a központi számitogépbe, nem a pénztáros akart lehuzni!) DE! Meg kellett találni a kukoricát a szatyrokban. Valamikor tavaly vettünk 2 extraoriási textilszatyrot, ha az telepakolva én meg sem tudom emelni, a két szatyorral a nagyobb fajta bevásárlo kocsi tele, + volt még egy szatyor, 10 percig a k...@ kukoricát kerestük. Mondtam utána, hogy ha nem izlik madaraknak, megtömöm öket vele:) Izlett, dupla pofára zabálta mind a 3. Kivételesen nem volt lepapirozva játszo alatt, ahová felkötöttem, legalább látszik a nyoma:)

Ki is találtam kukoricát kellene termelni a kertben. Nagyon ritkán kaphato itt, szezonban is ritkán, gyerekek is imádják, én is és mint kiderült madarak is. Maradék meg mehet a fagyasztoba. Fagyasztottat lehet kapni, csöben nagyon drága szemezve nem.

1 megjegyzés:

  1. Olyan november táján én is láttam itt csöves kukoricát, valami spanyol darab volt. Nejlonzacskóba volt csomagolva, viszonylag normális volt az ára, csk azért nem mertem megvenni, mert valami lötty is volt a csomagban és féltem, hogy hátha tartósító!!!:-(
    De most eszembe jutott, hogy hátha kapnék nekik fagyasztottat és akkor azt ehetnék, mert lassan már az alma is olyan ráncos és azt meg már nem eszik meg!!!!:-(

    VálaszTörlés