kedd, február 23

Vuk, wok és könyvek

Dani mostanában csak 3 napot dolgozik (ha nem kettöt, ho vagy más miatt) hétfön és kedden igy itthon szokott lenni. Kapott 2 melot pénteken, igy egész hétvégén is, tegnap is ma is dupla munkaidöben dolgozott gépénél, néha felállt, enni, mozogni kicsit. Szoltam ma kész a kaja, leves meg wok ezzel-azzal, jött. Evett. Tisszi -nekik sportszünet van a héten- valamit mondott, hogy hogy is van a vuk? Elgondolkoztam, s elkezdtem énekelni, hogy Fürge roka lábak, suhano kis árnyak... Tisszi persze nem vuk, wok! de csak énekeltem tovább, gyönyörü hangom van ugye, igy Tisszi is elkezdett énekelni, Dani meg ült köztünk, mi csuklotunk a röhögéstöl, aztán beugrott az a filmecske, ahol sapisok nem hagyták enni, hát mi Tisszivel sokkal rosszabbak vagyunk:))) Szegény ember:)

Most van az éves nagy könyvvásár, ugye olyan helyre se merek menni ahol sok könyv van, még ilyenkor sem, otthon is nagyivben kikerülöm, a könyvek azok amiknek nagyon nehezen tudok ellent állni. No de a vásárra valo tekintettel most itt is ott is van néhány könyv, tegnap egy wokosra csábultam el, ma egy asztaloskodosra, egy szerelmes és szellemes regényre, ezt ráfogtam Tisszire, meg egy teströl szolora, ezt valoban Tisszinek vettem meg. Különben könyvtár, az meg jo, ha neten találok valamit de itt nincs akkor lekérik s kihozhatom, igy az egész ország "könyvtárához" van az embernek hozzáférése. Otthonrol is hozogatok könyveket, nagyon sok könyvet hagyott rám Anyu, viszont elég keveset olvasok mostanában, mert ez is olyan olyan szenvedélybetegösdi, nem tudom letenni, igy inkább meggondolom kézbe vegyem-e, merjem-e?
Dani nagyon szeret olvasni, -Ö se tudja letenni- Chris ugye nem, Tisszi meg néha rákap, de ugy igazán az "izére" még nem jött rá. Pont ma beszéltük Danival, hogy a hirek viszont érdekli, olvassa öket, aztán jön kitárgyalni s ha az ember sk nem olvasta akkor pillogok ki a fejemböl, miröl is beszél? Elég érdekesen tudja elöadni néha, csak az alanyt és az állitmány felejti ki; ( Kitöl is örökölte?:) ) vagy a saját véleményét mondja el valamiröl, de miröl? Az hogy egy 13/14 évest érdekeljenek hirek, dijjazzuk apjával együtt:) Majd csak rákap könyvekre is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése