péntek, február 26

Csibék

Lili még mindig tüsszög, vsz át kell mosni a járatokat, dokit viszont nem érem el.
Aztán lehet toe tapping-ja van, 10 mg kálciumot kap, feloldva fecskendöböl, egyre jobban tetszik ez a fecskendösdi, kecskéket is meg kellene tanitani igyanak belöle, tök jo hogy az ember ugy adhat valamit tudja kb mennyi is megy be begyükbe.
Kecskék kapják a minerálokat, Csippi határozottan élénkebb, Tweety is de ö sose volt olyan aktiv mint a férje.
Totte a frászt hozta rám, volt valami kiabálás aztán láttam véres. Baccus... De odébb is... aztán rájöttem gránátalma. Tegnap este Mollira ismét rátört a log-a-kalitkán-ugy-alszik, Tottét meg nem találtam sehol, fény annyi amennyi a képernyöböl jön... hát ez a kis lökött kölyök ott logott Molli mellett, test a testhez érve:)) Reggel már a szokásos helyükön találtam öket.
Molli nagyon sokszor megy Lili kalitjára miota az uj kalitja van, áhitattal bámulja, Lili csak néha zavarja el, nekem fél szemem rajtuk. Hát ez a kis buta tegnap már Lili táljábol akart falatozni, Lili a tuloldalon evett ugyan abbol a tálbol, a kis vacak meg bedugta volna a fejét rács között... elvettem onnan.
Ha viszont Totte megy a közelbe akár a kb 40 centire lévö lámpára, akkor Lili vicsorog. Lili mostanában nem járt veszekedni Tottéék kalitjára, ma ment, ez a kis lökött Totte meg olyan izgatott lett, hogy miután elzavartam onnan Lilit, ö ráment a rácsra, fogta és el akart repülni, de nem tudott mert fogta. Ez igy utolag leirva aranyos, amikor történt akkor nem volt az, olyan vergödés-szerü volt.
Totte egyre jobban megtanulja hol a határ a játék-csipéseknél. Bizony kicsiket -hisz nagyon érzékeny a csörük- sokszor koppintottam rá, néha kicsit rá is fogtam, ahogy fajtársaik is szokták tenni. Mollira is ráfogok néha, csipked ö is, aprokat ugyan, s nála is segit, kevesebbet csipked--ezek csak olyan játekbol csipkedések, nem harag vagy félelem. De meg kell tanulnia, föleg Tottének, hol a határ, itt élünk egymás mellett, ugy kell élnünk az jo legyen, ha hagyom elkanászodni, akkor majd nézhetek ha párban lesznek s ivaréretten, s sapisoknak nagyon erös csörük van, ha erösebben ráfog bizony fáj rendesen. Ha kijjabálunk ilyenkor azt szeretik, no ezt se kell ugye erösiteni, mert még rákap az élvezkedésre;)
Totténak van egy hülye szokása, nem tudom hgyan lehetne leszoktatni. Magostálban "fürdik" szorja ki a magokat aztán azok kuka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése