péntek, február 26

Végre!

Végre olvad a ho! No azért annyira nem, még mindig térdig ér, még mindig josolgatnak ujabbat, de talán-talán valami már elkezdödött.
Február vége, 26.-a van, rájöttem akkor már majdnem március, jippiiii, néztem a naptárt és nem szököév...na de olimpia van, most mi is a szököév? Akkor hány nap van, hülye vagyok? Nincs szököév idén, 2010 nem oszthato 4-el, akkor miért van olimpia? Itt leragadtam.. ill nem, megnéztem az ujságban, hogy biztos olimpia van vagy valamit elgondoltam? :))) Látszik nem érdekel a sport, hasznosnak tartom a sportolást, de soha nem szerettem volna, élsportolok legyenek a gyerekek, olyan extrém. Nézni sem szeretem a sportközvetitéseket, 1-2 szép sport kivételével néha.

Sportszünet van gyerekeknek, Chris a barátaival és a szülökkel elment lakokocsizni, ugy kb 60 km-re vannak innen aztán csinálnak ezt azt, szerdán mentek, vasárnap jönnek, jo csönd van itthon;)
Tissziéket szombaton elvitte Dani pancsolni-uszni a szomszéd városba most, bár pár éve már nálunk is van uszoda. Tisszi 10 hoszt leuszott pancsolás közben:) 2 napja bowlingozni voltak, ma koriznak utána bowlingoznak:) Lehet Ö már majd nem fogja megnyerni a legrosszabb játékosnak járo bort majd valami munka-buli-bowlingozáson, mint néhány éve Dani tette? :))
Dani melozik, aztán vagy tervez itthon is vagy az uj programot tanulja, ezt dijazom ám nála, hogy halad a korral, jön valami uj, akkor beleveti magát, megtanulja.
én meg csak csinálom a dologom, ahogy fájdalom engedi, dekuzok is mostanában...vagyis nem mind deku, alkotgatok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése