szerda, február 17

1 éves a blog

Irok már kicsit, rég irtam. Nem vagyok jol és Lili bacis, tegnap hivott doki, ma lesz kész, hogy melyik gyogyszer öli meg bacikat. Ettöl a gözölös-gyogyszeradagolotol vagyis hogy kiskalitba kell zárni, letakarva s ott se lehet lenni mellette a gyogyszer miatt, kiakadt nagyon. Elöször le is szedte az egyik takaro rongyot aztán a második után feladtam, hogy addig nem kinzom, amig ki nem derül, tegnap meg doki azt mondta várjuk meg a mai eredményt s meglássuk hogyan tovább. Azota is tüsszög néha, de már nem jön trutyi az orrábol.
No nem vagyok se jo kedvemben, se formában.

Blog viszont egy éves lett, s bizony jonéhányszor visszalapoztam, ez vagy az mikor volt, hogy is volt, ez az ami az évek során hiányzott, mert bizony kislánykortol elkezdtem néha naplot irni, de sose folytattam.

Egy kis helyzetjentés: ho az van, sok, meg minuszok is.
Tisszi térdei fájnak, már sielés elött fájt aztán a buszon sirt, ugy fájt, sielés 1 lapáttal rá, a azota is. Örökölte az én hajlékonyságomat, simán spárgázott és francia spárgázott kicsiként, nem engedtem tornázni (szer, müvészi) mert nem akartam tovább nyuljanak a szalagjai. Nekem is az egyik gond ez, hogy mivel szalagok hosszuak, az izmoknak kell extrán dolgozni megtartsák a testet, sokkal jobban terheltek az izmok. Én ugye tornáztam s táncoltam évekig, nyujtottam rendesen. Kisszülöin is voltunk napokban, áhh ofök azok nincsenek ám, mentorok vannak. 2.
No ugye ügyes, okos, felkészült csak...csak csöndes.
Bizonyitvány majd jövö félévtöl lesz, s milyen bizonyitvány van itt?
Mivel bukás nincs, igy ha valaki magyar 1-est kapna, azt nem kap, semmit sem kap abbol a tárgybol. Aztán van jová hagyott ez a "G" jol jová hagyott "VG" s nagyon jol jová hagyott "MVG". Aztán megvannak ugye a tananyag témák, ha a sok közül az egyiket csak G-re tudja, de az összes többit MVG-re akkor is G-t kap. Az az mondjuk összel beszedett egy G-t akkor elég egész évben a G-nyit tudni, felesleges teperni, nem lesz VG sem, az is G aki alig prezentál valamit meg az is aki az egész anyagot kitünöen fujja, de mondjuk a fotoszintézist nem érti vagy betegeskedett s lett egy rossz tesztje. Javitani? Ugyanmá....
Aztán az kevés az MVG-hez, hogy tud, mindent tud, ki is kell esni a padbol, jelentkezni, ez is feltétele, na s itt a gond. Tisszi nem esik ki. Csendes. Oksa mindent tud is, föiskolai felvételi -csak irásbeli- irhat jot s bejut de jobb ha MVG-ket viszi gimnáziumbol, de a jo gimibe csak MVG-kkel veszik fel. Igy ha föiskola (itt más az egyetem meg föiskola, pl orvosi az föiskola, Dani is föiskolára járt 5 évet) nem is lehetetlen, de gimi már az lehet. Most mit csináljak? Üssem? Röhögve mentorok elött mondtam, hogy ha nem esel ki a padbol naponta 15x, nem kapsz vacsorát!:)
Chris viszont megint log sulibol, hol okkal hol nem inkább utobbi..hasmarson volt, stb.. bizonyitsam nem... Ha egyedül lennék, elpakolnám az x-boxát logásra válaszul, de ugye igy férjestöl nem lehet. Az motiválná a gyereket mert más nem igen.
Dani végre kész azzal a nagy meloval, jo sok volt idöben. Aztán jönnek javitások, pl van 6 és 3 méteres elem, akkor a 6m-eshez automatice jöjjön az 2 db-nak számolodik...ilyesmik. Ezeket ugye nem tudni elöre. De szépen rájuk szabta, mint finom kesztyü passzoljon a kézre.
Én meg vagyok, kicsit megfázva, s fájok. Hétfön megint adtam magamnak, vagyis fájos vállamnak-hátamnak, Tisszi-szoba takaritással s még mindig nincs kész, még mindig van onnan kidobni valo, majd ha kész lesz, akkor már lányé lesz a rendben tartása, még butorozunk. Tegnap aztán itt pihentem gépnél, filmeket csináltam, aztán vágtam meg s feltöltöttem. Ma kicsit jobb a vállam, konyhába kellene buzgolkodni mert megint... majd amennyit birok... no lépek is;)



2 megjegyzés: