szombat, február 27

Apro örömök:)

Van 3 is:)

1. Hogy Sámi a majd 2 éves nemes ifju eteti a 3 honapos nemesbabát, Mozit.
Mizo madarai, tegnap vitte haza a kicsit s ma történt az etetés:))))

2. Tegnap férjem hazajött egy könyvvel: "Olyan szép papagáj van rajta, megvettem neked!" Nem papagájos könyv de azért kiolvashato;) Hát nem egy cukorfalat?:)))

3. Rámtört a turizhatnék, s van egy jo kis hely ahol szoktam néha. Csomo dolgot találtam, megdekuzni valok, jippiiii de jo lesz:)))) Vettem néhány nagy fakarikát is, azt madaraknak, s egy 1 literes sörösbegrét, füles, Chris nagy poharakat szeret, sokszor ha megszomjazik a 2 félliterest megissza -szörpöt, sört nem kap- hát le fog seggelni, ha ezt meglátja:)))

Fáznak, jönnek ma haza, csak ök vagyis barátja s ö, a szülök, többi teso marad holnapig, barátja meg itt alszik.
Tisszire meg rátört a dátha:(((

No lépek dolgomra, hogy aztán dekuzhassak, nagyon viszket a tenyerem, néhány dolgot már pontosan tudom milyenre akarom csinálni, ill egyet nem is dekuzok, csak festem.

1 megjegyzés: