kedd, augusztus 31

Ha tetszik, ha nem

Lehet az embör félholt, kötelességei azok vannak. Ugye régi mondás, hogy "Nekem olyan asszony kell, ha beteg is kelljen fel.." No ezt tegnap átköltöttem: Nekünk olyan dolgozo kell, ha félholt is jöjjön be ..." ugye igaz? Igy nekem tiszta a luxus az életem, simán itthon szenvedhetek, még Daninak is jo, itthon maradhat, karens-napok, nem tudom hány amire nincs fizete´s, ez az eleje, aztán van x%. Nem volt betegácsiban 89 ota, szerencsére pár nap alatt rendbe jött a néhány alkalommal a legrosszabbol, negyed-holtan meg dolgozott.

No de kötelességeim most is vannak, a muszájt meg kell csinálni, el kell látni madarakat. Mivel virusosak vagyunk, ezt meg nem kapják el, igy legalább ez miatt nem izgulok. Tegnap muszáj volt rizst is fözni aztán eldobozolni, lefagyasztani. Meg enni nekik, meg friss viz, meg ... de este Dani szivta fel porszivoval a padlot. Tegnap elött Tisszit kértem adjon nekik friss vizet, hát nem adott.
Adtam. Ennyit a lányrol:( Egyre pipább leszek rá, nem használ a szép szo, büntetni nem szoktam, ugy hogy ha betelik a poharam a rendetlenségével akkor nagyot fog nézni, mert .... még nem tudom ám, de valamit ki kell találni. P.E.T. Thomas Gordon, ezt szoktam csinálni de most nem jön be:(

Este néztük a tévét, Lio belémnött, ugye ki az aki foglalkozik vele, igy egyik az egyik vállamon, másik a másikon. Mig jött a hapci meg a trombitálás. Nagyon puha wc papir guriga ölemben, 1-1 adag papir elökészitve aztán én arcom elé a két csibe meg kétoldalrol ki akarták tépni a kezemböl. Szoval röhögés nélkül még ez sem megy.
S tegnap megtörtént az elsö közös tányérbol falatozás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése